Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

17-55 IS front focus : naar Canon of niet?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 17-55 IS front focus : naar Canon of niet?

Net even rondgelopen in Oudenaarde. Zouden jullie deze jpg, recht uit camera, als 'scherp' beoordelen (dus geen pp):
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
      Net even rondgelopen in Oudenaarde. Zouden jullie deze jpg, recht uit camera, als 'scherp' beoordelen (dus geen pp):
      http://farm2.static.flickr.com/1154/...b86ce022_o.jpg
      Op deze mag je toch niet klagen vind ik. Daar zou ik zeker mee op reis vertrekken.
      Met deze instellingen ( F8, iso 100, 1/250 en 17 mm) vind ik het een heel acceptabele foto qua scherpte. Misschien hebben anderen daar een andere mening over ???
      Qua lichtmeting gebruik je pattern ( = meervlaks denk ik) ? Heb ik niet ooit ergens in dit forum gelezen dat je dit nooit mag gebruiken ???? Of geldt dit niet voor landschapsfotografie ? Of heb ik dit ook verkeerd voor ? Ik zou het pas zeker weten als ik ook eens op de brug aan brouwerij Liefmans zou gaan staan en dezelfde foto zou nemen met dezelfde instellingen hé .

Comment

Camera is terug afgegeven bij Art&Craft, gaan hem laten afstellen en testen bij Canon zelf. Vertrek vannacht dus normaal gezien (met beetje geluk) camera terug tegen dat ik terugkom.
        Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Working...
        X