Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik wacht nu reeds zes weken op de levering van bovenstaand objectief en er is nog steeds geen zicht op wanneer het beschikbaar komt. Zijn er nog mensen die dergelijke leveringsproblemen ervaren bij canon?
Mvg
Ik heb deze lens vorige week gekocht bij Grobet in Antwerpen. Net zoals bij Foto Bastiaens is de IS versie van deze lens direct leverbaar. De 70-200 F4 zonder IS is daar echter wel een probleem.
Ik heb ook gemerkt dat sommige lenzen moeilijk leverbaar zijn. Bij bijv. digicamshop kan je je email/Gsmnr opgeven en laten ze weten wanneer een lens terug leverbaar zou zijn. Bij sommige lenzen duurt dat meer dan een maand. Het is dan gewoon beter om een shop te vinden waar ze hem wel in voorraad hadden en dan die daar direct te kopen. Toen ik m'n 70-200 f4 is wilde kopen, was em bijna nergens in voorraad in België. Dan maar in NL gekeken en daar hadden ook niet alle shops em. Dan toch 1tje gevonden waar de prijs schappelijk is en em in stock is. Die lens is nu al lang weg omdat ik em amper gebruikte en em ook niet denderend vond (primes ftw).
Ik heb deze lens vorige week gekocht bij Grobet in Antwerpen. Net zoals bij Foto Bastiaens is de IS versie van deze lens direct leverbaar. De 70-200 F4 zonder IS is daar echter wel een probleem.
De 70-200 F4 zonder IS heb ik vorige week bij Bastiaens gehaald zonder probleem.
('t Was misschien de laatste )
Comment