Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

simplyelectronics.net

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: simplyelectronics.net

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Als ik inlog :
    Login scherm verdwijnt en kom ik op een scherm met bovenaan:

My Account - Outstanding Orders

mir
    Dat lukt dus niet bij mij...

Comment

En je bent zeker dat je dat nieuwe wachtwoord dat ze je mailen correct invoert?

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        En je bent zeker dat je dat nieuwe wachtwoord dat ze je mailen correct invoert? Dusd

mir
        Ja, heb alles verschillende keren geprobeerd wat betreft wachtwoord maar heb nu mijn mailadres nog eens opnieuw volledig ingetikt zonder de voorinstellingen te gebruiken en ben nu binnen geraakt. Orderstatus staat op new dus afwachten zeker...de bestelling is gedaan op 5 juni

Comment

Ah ja sorry, maar mijn grip kwam niet simp.....
          Die had ik besteld bij batteryupgrade.be.
          Maar blijkbaar komen die spullen ook van Hongkong, en erg snel.
          Vandaar mijn reactie, was meer gericht op het briefje.

Ruud
          Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Mijn ervaring is dus positief met simply electronics. Maandagavond besteld en de week daarop de dinsdag pakje aangekomen. Geen extra kosten moeten betalen.

De lens vandaag al eens getest met verschillende diafragma en alles ok. Ook de scherpte ziet er goed uit

Enige minpuntje ik heb geen factuur van ze ontvangen. Bij de lens stak wel een bestelbon maar de prijs staat er niet op vermeld .

mir

Comment

tof om te horen, hopelijk wordt het mijne ook snel verzonden....

Comment

@Mir, heb je bij de bestelling geen mail gehad ter bevestiging en met daarop de aankoopprijs en datum.
                Dan kun je dat bewaren als bewijs samen met de mee gestuurde bestelbon en eventueel afleverbon.
                Veel plezier met de lens.

Ruud
                Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

@Mir,
                  Op de site van SE moet je, na inloggen, de Warranty Registration invullen en dan heb je een garantie van 12 maanden...
                  Ik ben nog steeds wachtende en ik heb een licht vermoeden dat ik bij de niet happy klanten zal horen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                    @Mir, heb je bij de bestelling geen mail gehad ter bevestiging en met daarop de aankoopprijs en datum.
                    Dan kun je dat bewaren als bewijs samen met de mee gestuurde bestelbon en eventueel afleverbon.
                    Veel plezier met de lens.

Ruud
                    Enkel een bevestigingsmail dat ik order xxx00xxx besteld heb. Bij de lens zelf geen factuur enkel een leveringsbon met het artikel. Ik heb ze een mail verzonden dat ik een factuur wens (voor de verzekering van mijn fotomateriaal.).

mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door katootje Bekijk bericht
                      @Mir,
                      Op de site van SE moet je, na inloggen, de Warranty Registration invullen en dan heb je een garantie van 12 maanden...
                      Ik ben nog steeds wachtende en ik heb een licht vermoeden dat ik bij de niet happy klanten zal horen
                      Bedankt voor de tip, dit had ik nog niet gelezen. Wel een beetje vreemde manier van garantie aanbieden. Ik heb het formulier ingevuld.

Hopelijk komt alles nog goed met je bestelling.

mir

Comment

De grip van de D7000 heeft daar ook wel een mooie prijs.
                        Heb al bevestiging gehad dat het de officiele is.
                        Denk dat ik de sprong waag en hem bestel.
                        Ik zal ervaringen hier ook posten.
                        www.sterckxjef.be Nikon D7000 - Tamron 17/50mm f2.8 VC - Nikkor 80-400 VR - Nikkor 80-200 f2.8 -Nikkor 14-24 f2.8 - William optics 80ED zentihstar 545/1050 mm - ATIK 320e - Nikkor 50mm

Comment

Ondertussen heb ik netjes mijn factuur via mail ontvangen in pdf formaat.
                          Dus qua service mag ik niet klagen, al mijn mails worden binnen de 2 dagen beantwoord.

Of ik mijn volgende lens er ook zou aanschaffen ( Canon 135mm f2 )weet ik nog niet. Het is ook wel een groot prijsverschil (230 euro minimum) maar er is toch een risico aan verbonden (kans op taxen ; indien defect duur om terug te sturen)

mir

Comment

Pfffffffffff, ik ben nu al 23 dagen aan het wachten en telkens ik vraag hoe het met mijn bestelling zit, geven ze mij als antwoord dat er op alle bestellingen vertraging zit en telkens krijg ik er een cadeautje bij omdat ik zoveel geduld heb!ik zit met de handen in mijn haar en weet niet meer wat ik moet doen...

Comment

Katootje als je internet niet wil wat jij wil, dan even tabblad extra en browsergeschiedenis verwijderen en internet wegdoen en opnieuw starten misschien geraakt U er wel in dat mailgedoe.

Comment

Katootje, hoe heb je betaald? Indien via Paypal (prima systeem), heb je de mogelijkheid om na 7 dagen (max. 45dagen) een dispute in te dienen. Dit zet SE wat meer onder druk. Indien je binnen de 20 dagen daaropvolgend geen oplossing hebt kunnen treffen met de verkoper, kan je om een Refund verzoeken. Let er wel op, dat je binnen de gestelde termijnen reageert. Veel moed.

Comment

Working...
                                X