Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

simplyelectronics.net

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: simplyelectronics.net

    ik heb net een panasonic GX1 besteld met 14-42 mm lens+14 mm pancake+ memorycard voor 574.91 euro, volgens mij een koopje daar de 14 mm al 339 euro kost en het toestel met lens 14-42 mm 549 euro (art en craft). Ben heel benieuwd en hoop dat alles vlot verloopt! thumbs up!!!!

    Comment


    • #17
      Re: simplyelectronics.net

      Ik duim voor jou. Het zal wel goed aflopen. Enige feedback?

      quidam

      Comment


      • #18
        Re: simplyelectronics.net

        En ik heb me er vandaag een lens besteld.

        mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment


        • #19
          Re: simplyelectronics.net

          Ik hou jullie op de hoogte, er is in ieder geval connectie via mail, ze reageren op persoonlijke vragen, dus geen standaardmails...ben nu 5 dagen verder, blijven duimen!ben zooooooo benieuwd :-)

          Comment


          • #20
            Re: simplyelectronics.net

            Oorspronkelijk geplaatst door quidam Bekijk bericht
            Ik duim voor jou. Het zal wel goed vooraflopen. Enige feedback?

            quidam
            Voorlopig nog

            Comment


            • #21
              Re: simplyelectronics.net

              Oorspronkelijk geplaatst door katootje Bekijk bericht
              Voorlopig nog
              Heb vandaag mail gekregen dat er vertraging op mijn bestelling zal zijn wegens overdrive van bestellingen...

              Comment


              • #22
                Re: simplyelectronics.net

                Hier ook even een update:

                Maandag lens besteld, tot en met woensdag bleef mijn bestelling op staus new staan. Mailtje vezonden met de vraag wanneer de lens verzonden wordt. Kreeg donderdag antwoord dat het een zeer gewild object is en er dus vertraging is. Donderdag gans de dag op status packing gestaan en vandaag vrijdag is mijn order verdwenen.
                Heb een mailtje gekregen dat het verzonden is maar geen tracking nummer. Binnen 2 a 3 werkdagen zou ik het moeten ontvangen.

                mir
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                Comment


                • #23
                  Re: simplyelectronics.net

                  Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                  Hier ook even een update:

                  Maandag lens besteld, tot en met woensdag bleef mijn bestelling op staus new staan. Mailtje vezonden met de vraag wanneer de lens verzonden wordt. Kreeg donderdag antwoord dat het een zeer gewild object is en er dus vertraging is. Donderdag gans de dag op status packing gestaan en vandaag vrijdag is mijn order verdwenen.
                  Heb een mailtje gekregen dat het verzonden is maar geen tracking nummer. Binnen 2 a 3 werkdagen zou ik het moeten ontvangen.

                  mir
                  Ik heb terug een mail gehad om zich te excuseren voor de vertraging vanwege te grote vraag en ze gaan nu een expresszending doen op hun kosten maar ben nog steeds wachtende...ik vrees er wat voor
                  Er staat niets bij mijn status..., ik denk dat ik zelfs niet ingelogd geraak, wat een miserie....
                  Last edited by katootje; 19 juni 2012, 18:35.

                  Comment


                  • #24
                    Re: simplyelectronics.net

                    Mijn lens is aangekomen maar ik was niet thuis dus een kaartje in de bus van DHL.
                    Naar het nummer gebeld op de kaart en ik kan het pakket zelf ophalen in Merelbeke. Op mijn vraag of er kosten zijn kreeg ik als antwoord dat er geen kosten waren en dat alles betaald is

                    Morgen de lens ophalen en hopelijk werkt deze zoals het hoort.

                    mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                    Comment


                    • #25
                      Re: simplyelectronics.net

                      Allee veel plezier ermee.
                      Ik had een grip besteld en om te voorkomen dat ik niet thuis was heb ik toch maar een briefje aan de deur gedaan.
                      Afleveren pakketjes bij de buren.
                      En dat heeft gewerkt. Gisteren binnen. En die kwam ook van Hongkong.
                      En dat binnen één week.

                      Ruud
                      Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                      Comment


                      • #26
                        Re: simplyelectronics.net

                        Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                        ...om te voorkomen dat ik niet thuis was heb ik toch maar een briefje aan de deur gedaan.
                        Afleveren pakketjes bij de buren.
                        Ruud
                        Had ik ook gedaan, mijn buur was op de hoogte maar toch eens een wandel gaan maken op het moment dat DHL voor de deur stond

                        mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                        Comment


                        • #27
                          Re: simplyelectronics.net

                          Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                          Allee veel plezier ermee.
                          Ik had een grip besteld en om te voorkomen dat ik niet thuis was heb ik toch maar een briefje aan de deur gedaan.
                          Afleveren pakketjes bij de buren.
                          En dat heeft gewerkt. Gisteren binnen. En die kwam ook van Hongkong.
                          En dat binnen één week.

                          Ruud
                          Hoop doet dus leven voor mij
                          Ruud, Jij had toch in het verleden ook problemen met inloggen? Is dat dan toch gelukt? Ik geraak niet meer ingelogd...

                          Comment


                          • #28
                            Re: simplyelectronics.net

                            Oorspronkelijk geplaatst door katootje Bekijk bericht
                            Ruud, Jij had toch in het verleden ook problemen met inloggen? Is dat dan toch gelukt? Ik geraak niet meer ingelogd...
                            De eerste maal als ik me registreerde op hun website kon ik ook niet inloggen. Ik had toen op de link Forgotten Password? geklikt en met het nieuwe paswoord kan ik sinds dan inloggen.

                            mir
                            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                            Comment


                            • #29
                              Re: simplyelectronics.net

                              Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                              De eerste maal als ik me registreerde op hun website kon ik ook niet inloggen. Ik had toen op de link Forgotten Password? geklikt en met het nieuwe paswoord kan ik sinds dan inloggen.

                              mir
                              Heb dat ook reeds 2x gedaan maar het blijft hetzelfde. Als je inlogt, blijft je mailadres en paswoord dan staan of verdwijnt dat dan? Bij mij blijft het staan dus ben ik van mening dat ik niet binnen geraak. Orderstatus geeft ook niets weer...tenzij wat vragen die me moeten helpen

                              Comment


                              • #30
                                Re: simplyelectronics.net

                                Oorspronkelijk geplaatst door katootje Bekijk bericht
                                Heb dat ook reeds 2x gedaan maar het blijft hetzelfde. Als je inlogt, blijft je mailadres en paswoord dan staan of verdwijnt dat dan? Bij mij blijft het staan dus ben ik van mening dat ik niet binnen geraak. Orderstatus geeft ook niets weer...tenzij wat vragen die me moeten helpen
                                Als ik inlog :
                                Login scherm verdwijnt en kom ik op een scherm met bovenaan:


                                My Account - Outstanding Orders

                                mir
                                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                                Comment

                                Working...
                                X