Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Teleconverter voor D5000 Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Teleconverter voor D5000 Nikon

Hallo,
    ik ben op zoek naar een converter voor mijn D5000 Nikon.
    De lens die ik gebruik is een 18-200mm VR NIKKOR.Ik vind die van Nikon zelf, iets te duur, omdat ik deze lens nog maar juist gekocht heb.
    Wie weet raad???

Re: Teleconverter voor D5000 Nikon

1 goeie raad, plaats geen Teleconverter op een nikon 18-200

De lens is op zich al geen topglas en met zo'n teleconverter gaan je beelden te soft worden.
    nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

Comment

raad: doorsparen naar een tele prime.
      afhankelijk van hoever je wilt 'zoomen' een 300, 400, 500 of 600mm prime. Meer kan natuurlijk ook.
      hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leentje64 Bekijk bericht
        Hallo,
        ik ben op zoek naar een converter voor mijn D5000 Nikon.
        De lens die ik gebruik is een 18-200mm VR NIKKOR.Ik vind die van Nikon zelf, iets te duur, omdat ik deze lens nog maar juist gekocht heb.
        Wie weet raad???
        Deze van Nikon kan je er ook niet op gebruiken, werkt alleen op een beperkte reeks objectieven van Nikon.

Comment

Ik heb het geprobeerd(in de winkel) met een Soligor 2x en het werkt gewoon niet geen AF, geen MF vanwege een te donker beeld en dan moet je nog een foto gaan maken met ontzettend niet lichtsterk geheel......
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
          X