Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 100-400

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 100-400

De meeste vragen rond de 1000 a 1050 maar of ze er zoveel voor gekregen hebben is een andere zaak. Ik weet nog dat de lens bij een shop in Gent vorige zomer nog 1600 euro stond en dan is 900 euro een mooie prijs 2e hands. Maar aangezien je ze nu nieuw voor 1150 kan kopen online liggen de zaken toch ietje anders denk ik

Mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

In Zwitserland ?

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Als je een scherpe 100-400 L kunt vinden voor de prijs van 900 à 950 € raad ik je aan om ze direkt te kopen want dat zal dan een uitzondering zijn.
        Meeste gaan rond de prijs van 1000 à 1050 € in perfecte staat en een scherp exemplaar.

Leeftijd bij een L lens maakt niet zo veel uit, belangrijker is in welke staat ze verkeert, of ze compleet is en goed onderhouden is geweest. Dus goed kijken en testen.

De uitleg van iemand anders zijn rommel overnemen vind ik nogal zwaar uitgedrukt, meestal wordt zo'n lens verkocht wegens aanschaf van een andere, stopzetting hobby of geldnood.

grts
        Sieg

Mag je er van uit gaan dat een lens van midden 2007 bij de verbeterde generatie behoort?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photome Bekijk bericht
          Mag je er van uit gaan dat een lens van midden 2007 bij de verbeterde generatie behoort?

Ervan uitgaan is niet voldoende, testen is en blijft de zaak.
          Ik heb al oude gezien die haarscherp waren, en helaas ook nieuwere die niet mooi scherp waren.

Comment

Working...
          X