Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 70-200 F 2.8 L IS II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 70-200 F 2.8 L IS II

Ach die prijs van 2000,-.... ik moet het nog zien. Ik bedoel, voor welke prijs werd de 7D onlangs ook weer in de markt gezet? En was kost die daadwerkelijk nu? Ik bedoel maar Gewoon vooral niet vooraan gaan staan in de winkel om deze lens te kopen maar gewoon een paar maandjes wachten. Je zult zien dat het wel wat in prijs zal schelen

Ben wel erg nieuwsgierig naar de kwaliteiten van dit objectief. Als ' ie niet onderdoet voor z'n f4 IS broertje dan is 'ie toch wel erg interessant....
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
      Ach die prijs van 2000,-.... ik moet het nog zien. Ik bedoel, voor welke prijs werd de 7D onlangs ook weer in de markt gezet? En was kost die daadwerkelijk nu? Ik bedoel maar Gewoon vooral niet vooraan gaan staan in de winkel om deze lens te kopen maar gewoon een paar maandjes wachten. Je zult zien dat het wel wat in prijs zal schelen

Ben wel erg nieuwsgierig naar de kwaliteiten van dit objectief. Als ' ie niet onderdoet voor z'n f4 IS broertje dan is 'ie toch wel erg interessant....
      zal wel niet als je leest wat canon erin heeft gestopt! zou hem wel es willen zien naast de nieuwe nikon!!!!
      oproep aan een canon gebruiker die beide lensen kan testen (nikon kan mits adapter toch op canon) dan geeft die een mooi vergelijk
      nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
        zal wel niet als je leest wat canon erin heeft gestopt! zou hem wel es willen zien naast de nieuwe nikon!!!!
        oproep aan een canon gebruiker die beide lensen kan testen (nikon kan mits adapter toch op canon) dan geeft die een mooi vergelijk
        Ik zie het nut daarvan niet echt in Dat leidt enkel maar tot merkenoorlogen

De prijs van deze nieuwe Canon is inderdaad hoog genoeg. Canon volgt blijkbaar Nikon met hogere prijzen...

Comment

Daar gaan we weer
          Ik hou dit topic goed in de gaten wegens interesse in deze lens...komt er weer mensen huilie huilie doen over Canon...tsss.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sharkdog Bekijk bericht
            WOW.. dat is veel geld!
            Is zelfs nog duurder als de Nikon II versie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
              Wat is het nut van dit? Dan weet je bv dat de Nikkor beter is, maar hoeveel Canongebruikers gaan met een adapter werken en wat als de Canon beter is? Dan weet je dat maar wie heeft daar iets aan?

En wie gaat er omschakelen voor een lenzen, die waarschijnlijk alleen marginale verschillen hebben.
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                Wat is het nut van dit?
                gewoon, nieuwsgierigheid... is dat zo raar?
                zo'n test zou ik alleszins lezen
                5DmkIII en wat glas

Comment

De forse prijs is vooral omdat de meeste winkels een veiligheidsmarge ingebouwd hebben omdat ze van canon nog geen prijs gekregen hebben, maar ze de lens toch al op de website wilden gooien.
                  Op enkele websites kwam ik 2350 als adviesprijs tegen, en ik vrees dat je dat ook zal mogen verwachten als definitieve introductieprijs ...

Comment

Om de "oude" voorraad niet in de solden te moeten zetten verkopen ze de nieuwste modellen altijd aan een zo hoog mogelijke prijs.
                    Als de oude voorraad de deur uit is, en het aanbod wordt groter dan de vraag, dan zakken de prijzen.

Als je de nieuwe 70-200 f2,8 L IS aan een lagere prijs wil kopen, dan moet je gewoon wat geduld hebben...

Als die tegen dan in de tests echt veel beter scoort dan de oude, dan is het misschien nog mogelijk dat ik de oude vervang door het nieuwe model. Maar als het verschil te klein is, dan verkopen ze aan mij geen nieuwe 70-200 f2,8 L IS II. Als de prijs te hoog blijft, dan blijf ik ook met de oude verderwerken, die presteert nog steeds heel goed.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                      Wat is het nut van dit? Dan weet je bv dat de Nikkor beter is, maar hoeveel Canongebruikers gaan met een adapter werken en wat als de Canon beter is? Dan weet je dat maar wie heeft daar iets aan?

En wie gaat er omschakelen voor een lenzen, die waarschijnlijk alleen marginale verschillen hebben.
                      verre van, moet geen merken oorlog worden!
                      lijkt me eens leuk om te zien hoe die 2 het doen op eenzelfde body!
                      zullen wel ergens op gelijke hoogte komen of't zal toch zo veel nie schelen!
                      nikon stuff

Comment

ik (als bezitter van versie 1) wil ook wel zien wat de nieuwe nu beter kan..
                        Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

eerste foto's:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xbake Bekijk bericht
                            wauw, echt erbarmelijk deze foto's (de laatste is nog ok) maar in de eerste twee is de scherpte echt heel ver te zoeken, ook wat CA in foto 1.

Mijn 70-200 f4 IS doet het een heeeel pak beter op f4 hoor
                            5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xbake Bekijk bericht
                              Na deze foto's te hebben gezien ben ik blij dat ik nog net een Mark I heb aangeschaft.. Vele lagere prijs en weinig of geen grote noemenswaardige verbeteringen.
                              Follow me on neonpxl.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matsuda XIII Bekijk bericht
                                .. Vele lagere prijs en weinig of geen grote noemenswaardige verbeteringen.
                                mijn gedacht ook

Comment

Working...
                                X