Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TAMRON of SIGMA KAN NI KIEZEN!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: TAMRON of SIGMA KAN NI KIEZEN!!!!

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
    Oh ja, nog een optie: tweedehands Minolta 80-200 HS G...
    De allersnelste focus van allemaal (en dat voel je ook als je de lens vast hebt), en de mooie klassieke Minolta-kleuren en bokeh als van de beste primes.

Heeft hij die Tamron nog (of alweer misschien) ? Ik dacht dat hij er niet zo van onder de indruk was, maar hij is natuurlijk ook wel e.e.a. van kwalitiet gewoon hé.
    Ik ben natuurlijk niet helemaal op de hoogte...maar het laatste wat ik gelezen heb ooit was dat hij zijn eerste exemplaar die foutief focuste, heeft ingeruild voor een "perfect" exemplaar...ik dacht alleszins dat hij wel tevreden was...maar wat er nu van geworden is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niels Pierlet Bekijk bericht
      geld dit ook voor de:

17-50mm F 2,8 Di II van tamron en de 28-70mm F 2.8 EX van sigma ?
      Tja, ik begrijp je vraag niet 100%, maar de 17-50 f2.8 is werkelijk een uitstekende lens voor z'n geld.
      Sigma is nogal typisch in "wat soft op F2.8, scherp vanaf F4", maar die 28-70 wordt denk ik ook niet meer verkocht...was eerst vervangen door de 24-70 DG macro, nu door een 24-70 f2.8 HSM (er is net een review van verschenen op photozone.de)

Als je de tamron voor Canon overweegt, kijk dan eens naar de duurdere 17-50 f2.8 VC (VC voor vibration control, beeldstabilisatie). Beeldstabilisatie heeft op zo'n lens naar mijn mening zeker ook zijn nut

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
        Ik denk niet dat je een betere en meer betrouwbare bron gaat vinden. Dit is een bedrijf dat één van de grootste lenzenverhuurders is op de wereld (met niet minder dan 2300 lenzen in stock), en dus veel betrouwbaarder als één man hier op het forum die al dan niet pech heeft gehad met zijn lens.
        oké was het dus te ver aant zoeken
        Canon EOS 5DmIII Flickr www.cedjans.be
        I_ Canon EF 70-200mm f/2.8L USM
        I_ Tokina 16-28mm F2.8 AT-X PRO FX

Comment

Working...
        X