Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

groothoek aanvulling bij 24-105

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: groothoek aanvulling bij 24-105

Oorspronkelijk geplaatst door Sankth Bekijk bericht
    de sigma 10-20 heeft ook HSM...
    Was ik even uit het oog verloren, sorry

Na enkele problemen met third party lenzen (70-200 2.8 van Sigma) heb ik mij voorgenomen om alleen nog Canon lenzen te kopen, ze zijn duurder, maar ze werken dan ook zoals het moet, alleen jammer dan Canon geen 50-500 concurrent heeft

Johan
    Disegno-S
    Specialized in Automotive photography ...

Comment

Je hebt al de canon EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 zie ik nu pas
      Als je dan toch wijder wilt gaan zou ik de Sigma 10-20 nemen, daar lees ik niets dan goeds over.
      Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

ale nog een vraagje over dit hier
        ik ben tamelijk zeker van de 10-22 te kopen maar daar zit standaard geen zonnekap bij. aangezien ik deze toch bijna altijd buiten zal gebruiken mijn vraag: heeft dit nut van hier eentje op te zetten of is dat totaal overbodig? want dat ding kost wel redelijk wat...
        Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk bericht
          ale nog een vraagje over dit hier
          ik ben tamelijk zeker van de 10-22 te kopen maar daar zit standaard geen zonnekap bij. aangezien ik deze toch bijna altijd buiten zal gebruiken mijn vraag: heeft dit nut van hier eentje op te zetten of is dat totaal overbodig? want dat ding kost wel redelijk wat...
          Tja, bij deze lens zou ik de zonnekap ALTIJD erop zetten om flare te voorkomen. Trouwens ik heb altijd geleerd de zonnekap onder gelijk welke omstandigheden op te zetten om een betere lichtmeting te bekomen.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Is hier enkele weken terug ook al aan bod gekomen.
            Ik heb een 10-22 van canon als aanvulling op de 24-105.
            Is voor mij de perfecte combinatie.Als ik ooit een ff camera koop dan verkoop ik mijn ef-s wel op BD.

mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

bij deze is em gekocht
              teminste als de verkoper niet liegt
              en er zou een zonnekap bijzitten
              nu alleen hopen dat het mijn goesting is heb in nederland gekocht omdat die persoon hem daar wel aan een mooie prijs wegdeed enja je moet al eens vertrouwen hebben in de goedheid van de mensen

trouwens als ik het nu goed begrijp is die 10mm op mijn 400D evenwaardig met een 16mm op een full frame camera?
              Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Comment

bij deze is em gekocht
                Proficiat.

trouwens als ik het nu goed begrijp is die 10mm op mijn 400D evenwaardig met een 16mm op een full frame camera?
                Klopt.
                Ik ben er klaar mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk bericht
                  Proficiat.
                  nu nog hopen dat em hier raakt...
                  da is altijd zo het lastige é iemand vertrouwe ofnie? want ge hebt geen enkel bewijs da die mens iemand van zijn woord is...
                  ondertussen is betaling al een dag weg en is hij/zij verdacht stil
                  hopelijk komt da hier nog in orde...
                  anders ga ik mij da wa beklagen dat ik da gedaan heb ze
                  waarom zijn niet alle mensen even eerlijk

Comment

nu nog hopen dat em hier raakt...
                    da is altijd zo het lastige é iemand vertrouwe ofnie? want ge hebt geen enkel bewijs da die mens iemand van zijn woord is...
                    ondertussen is betaling al een dag weg en is hij/zij verdacht stil
                    hopelijk komt da hier nog in orde...
                    anders ga ik mij da wa beklagen dat ik da gedaan heb ze
                    waarom zijn niet alle mensen even eerlijk

Beetje geduld,overschrijving kan enkele dagen duren he
                    Welke 10-22 ist nu geworden?

mir

Comment

10-22 canon EF-s dus toch maar als ik de overstap naar FF maak verkoop ik deze wel of hou ik mijn 400D als backup... dat zien we dan wel

Comment

Groot gelijk proficiat!

mir

Comment

Working...
                        X