Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een prima zoom 750-1500mm voor 250€!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• een prima zoom 750-1500mm voor 250€!

als ik zo'n verkooppraatjes lees vraag ik me af: wie valt daar nu voor???

doel prima zoom 750-1500mm

hoge definitie optische nauwkeurigheid garantie 10 jaar

fabrikant beschikbaar voor :

nikon d40 d80..x enz...

maar ook voor :canon eos d20, d30, d40 d60, eos 1ds, eos 1dsmark ii, eos 1d, eos 1d mark ii, 10d, 20d, 300d) &(350d)

digitale en zilverhoudende autofocus :alle eos:, enz.

maar ook : pentax fujifilm sony codak olympus dit doel

van 500mm/1000mm op:

voldoet niet alleen aan een waardige nauwkeurigheid maar ook aan de meest
    laatste veeleisend grondige technieken inzake gezichtspunten.

het proces muli-inductions waarborgt praktische helderheid aan de foto en
    dat zelfs in ongunstige verlichtingsvoorwaarden die als gevolg heeft dat de
    beelden een hoge contrast hebben.

deze telelens van 500mm is een echte 750 mm in numeriek en word een 1500mm met zijn verdubbelaar van brandpuntsgeleverd met de telelens,het resultaat is grijpend, u zou een glas met een persoon kunnen drinken die zich op meer dan 3km bevindt hij is ideaal voor de natuur

en absoluut nooszakelijk voor defoto. de telelens beschikt over een draaiketting voor trépied, hij is voorzien in een zakje voor het objectief,

de verdubbelaar van brandpunts x2 is in de verkoop ingesloten. brandpuntslengte aan 1000mm, is equivalent aan het optische verslag van een
    binoculaire 20x van hoog macht.
    Vriendelijke groeten, Sven
    Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

Re: een prima zoom 750-1500mm voor 250€!

Volgens mij zou je versteld staan hoeveel mensen hier inlopen!

Jammer dat photozone.de nog geen review gedaan heeft!
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Comment

Kopen, die handel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
        Volgens mij zou je versteld staan hoeveel mensen hier inlopen!
        nee toch? iemand die er maar een beetje van kent weet toch dat dit zo'n grote zever is. heb zelf de neiging om er op in te gaan, en zien wat het oplevert just for fun! maar 'k gaan het niet doen hoor..
        Vriendelijke groeten, Sven
        Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

Comment

Volgens mij kun je dit ook in elkaar knutselen met een rioolbuis, een paar brilleglazen, een stuk oude verrekijker en wat ductape

(misschien dat russelkopke het een keer probeert?)
          Groetjes, KC
          www.sportbeelden.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
            nee toch? iemand die er maar een beetje van kent weet toch dat dit zo'n grote zever is.
            Niet iedereen met een SLR kent er iets van he
            Mvg Tim

Comment

Ik klasseer dit zelfs als bedrog. (de afschuwelijk slechte vertaling is nog het minste) Het is maar 500 mm brandpuntsafstand, en het is geen zoom maar een telelens. Optisch zal de lens wel alleen 'prima' zijn als je ze vergelijkt met een jampot. Die handmatige 500 mm lenzen vindt je trouwens met de massa op ebay Duitsland bijvoorbeeld (verschillende fabrikanten zoals Danubia, Beroflex, Walimex....) en ze worden steeds goedkoper omdat ze eigenlijk nauwelijks bruikbaar zijn. Het bedrag dat die Kapaza-verkopers dan ook vragen ( ze staan geloof ik ook op Ebay België) is dan ook belachelijk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
                het resultaat is grijpend, u zou een glas met een persoon kunnen drinken die zich op meer dan 3km bevindt
                Dus als ik het goed begrijp dan grijpt de lens dat glas op 3 KM ver zodat je mee kan drinken?
                Tot sluitertijd, Dirk

Comment

jammer dat ie op mijn camera niet past, heb nl een 30D ipv een d30.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik koop er twee en schroef ze op elkaar, dan heb ik een 3000mm!

Nee, alle gekheid op een stokje, dit zal natuurlijk vrij waardeloos zijn.
                    Maar waar ik altijd al naar benieuwd ben geweest zijn spiegeltele's zoals Sigma die ooit maakte.
                    Het lijkt me wel leuk om zo'n compacte 750mm spiegeltele eens uit te testen.
                    Heeft iemand daar ervaring mee, of weet iemand wie die dingen nog maakt?
                    Wotancraft & Hold Fast Gear & bridge cameras.

Comment

doe er wel even dit bij:

voor geen geld zijn de motoren voor die lens meteen nieuwer dan nieuw.
                      Een kwartje achteraan erin gieten, want 1 blik is voor 4 cylinders....
                      http://www.effieweg.tk

Comment

volgens mij ben ik die voorbeeldfoto's van de ruine reeds tegengekomen in een boek(je) over Canon 350D & 400D
                        ik denk dus niet dat ge zo'n resultaten haalt met deze lens...
                        Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
                        http://gallery.atsharp.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crispi Bekijk bericht
                          Optisch zal de lens wel alleen 'prima' zijn als je ze vergelijkt met een jampot.
                          Eilaba, een beetje beweren dat mijne jampot geen scherpe plaatjes levert???
                          Eos 5DII - Eos 40D
                          EF 16-35 f/2.8L USM II - EF 24-105 f/4L IS USM - EF 70-200 f/4L IS USM - EF 100 f/2.8L IS USM MACRO

Comment

Nog nooit van een spiegel tele-objectief gehoord?
                            Flickr
                            Sigma Sd14; Sigma 50mm f2.8; Sigma 10-20mm; Sigma dp1;Sigma dp2

Comment

Nog nooit van een spiegel tele-objectief gehoord?
                              Ik wel, ik weet niet of dit een spiegeltele is, maar vroeger had Sigma er heel compacte van 600mm.
                              Vraag me af of er nog merken zijn die deze maken voor Nikon.
                              Iemand op de hoogte?
                              Wotancraft & Hold Fast Gear & bridge cameras.

Comment

Working...
                              X