Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanvulling op Canon 24-105 f4.0 L ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aanvulling op Canon 24-105 f4.0 L ???

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    Tja, Rudy zegt: Body minstens even belangrijk, misschien zelfs belangrijker dan glas.
    Normaal zegt Simplephotography: Rudy heeft geen gelijk.
    Maar met de 5D in gedachten zegt SP: zeker weten! Maar dan moet je er wél goed glas op zetten!
    ______
    www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
      Normaal zegt Simplephotography: Rudy heeft geen gelijk.
      Maar met de 5D in gedachten zegt SP: zeker weten! Maar dan moet je er wél goed glas op zetten!
      No problemo, ik stoef er niet graag mee, ik heb enkel de kitlens + EF 24-105mm F 4.0 L IS USM + EF17-40mm f/4L USM. En wat ik ook via een adapter wil gebruiken is mijn oude Vivitar Serie 1 135mm f2.3
      Analoog was dit een FANTASTISCHE lens die zeker niet moet onderdoen voor de beste huidige objectieven. Alleen wacht ik nog op die adapter en moet ik bijgevolg nog afwachten welk resultaat dit zal geven op mijn 350D. Verder uit mijn analoog tijdperk heb ik nog een Yachinon 50mm f1.7 en een Vivitar 28mm f2.8

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        No problemo, ik stoef er niet graag mee, ik heb enkel de kitlens + EF 24-105mm F 4.0 L IS USM + EF17-40mm f/4L USM. En wat ik ook via een adapter wil gebruiken is mijn oude Vivitar Serie 1 135mm f2.3
        Analoog was dit een FANTASTISCHE lens die zeker niet moet onderdoen voor de beste huidige objectieven. Alleen wacht ik nog op die adapter en moet ik bijgevolg nog afwachten welk resultaat dit zal geven op mijn 350D. Verder uit mijn analoog tijdperk heb ik nog een Yachinon 50mm f1.7 en een Vivitar 28mm f2.8
        Ik ben ook redelijk simpel uitgerust vergeleken met anderen: één 350D, één 17-40L (heerlijke lens trouwens, en op mijn analoge EOS is die breeeeeeeeeeed!), één 50mm 1.8, één 70-200 f4 IS en één 580EX. Meer heb ik nu niet nodig. Wanneer er een 5D komt (en die komt er, maar 't zal nog twee jaar duren), dan verandert het verhaal. Dan is de 17-40 ineens mijn superbreedhoek, en dan moet er een standaard breedhoek komen, en dat wordt de 24-70L. Dan heb ik mijn 70-200 nog, en dan wil ik er ook nog een langere lens bij. Preferrably een 500 5.6. Maar met 400 zou ik ook al blij zijn . Het enige wat er nu op korte termijn nog komt, is een 85 1.8. Ik moet namelijk in juni een festival gaan coveren, en dan kan ik die wel gebruiken.
        In tegenstelling tot wat velen beweren, doet mijn 70-200 met zijn f4 het prima op concerten, dus die is voor de afstandsfoto's. Maar ik mag wel flitsen
        ______
        www.vue.photo

Comment

Working...
        X