Een goede illustratie wbt lenskeuze voor portretten:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bokeh vergelijk "85mm"
Collapse
X
-
-
Re: Bokeh vergelijk "85mm"
Interessant artikel maar zoals gewoonlijk bij Ken's pagina's kan ik me wel indenken dat niet iedereen het eens is met zijn conclusies.
Ik ben met name nieuwsgierig naar commentaren op de aanbeveling dat 'echte pro's lange lenzen zoals een 300 mm 2.8 gebruiken voor portretten'. Bij alle reportages over portretfotografie die ik tot nog toe zag of las is dat zeker niet het geval.Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
-
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk berichtInteressant artikel maar zoals gewoonlijk bij Ken's pagina's kan ik me wel indenken dat niet iedereen het eens is met zijn conclusies.
Ik ben met name nieuwsgierig naar commentaren op de aanbeveling dat 'echte pro's lange lenzen zoals een 300 mm 2.8 gebruiken voor portretten'. Bij alle reportages over portretfotografie die ik tot nog toe zag of las is dat zeker niet het geval.______
www.vue.photo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk berichtIk ben met name nieuwsgierig naar commentaren op de aanbeveling dat 'echte pro's lange lenzen zoals een 300 mm 2.8 gebruiken voor portretten'. Bij alle reportages over portretfotografie die ik tot nog toe zag of las is dat zeker niet het geval.Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichtIk krijg het Nikon Pro magazine en daar staan toch regelmatig voorbeelden van pro's in van portretten met 300mm(dan wel buiten), zelf een keer op de catwalk met 500mm. Het leverty echt dat scherpe vlekje in de komplete 'mooie' onscherpte op.
Maar 500mm op de catwalk? Hoe ver stond je dan?______
www.vue.photo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk berichtJa, buiten kan ik me goed voorstellen.
Maar 500mm op de catwalk? Hoe ver stond je dan?Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
Comment