Kan er iemand mij misschien wat tips geven, ik zoek een goeie lens om portretten en studio-opnames mee te doen, best een zoomlens met een goede beeldkwaliteit, budget +/- 500 euro, iemand???
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Objectief D200
Collapse
X
-
-
-
Re: Objectief D200
Tja, die schoot mij ook meteen te binnen. 't Zal dus zeker geen slechte keuze zijn.______
www.vue.photo
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Céline Bekijk berichtok alvast bedankt, mss kan ik zowel de tamron 28-75 als de nikon 50mm aanschaffen
Hmm, had je budget niet gezien. 't Zal wat veel zijn.______
www.vue.photo
Comment
-
Beginnen met de 50mm f/1,8
Blijkt die regelmatig te kort, dan koop je de Tamron 28-75 f/2,8 erbij.
Wil je meer groothoek (leuk bij creatieve portretten), dan koop je de Tamron 17-50 f/2,8 erbij.
Mvg,
TravelToy
Comment
-
Waarom geen tweedehands 35-70 2.8D of 50 1.4 + 85 1.8. Allemaal occasie natuurlijk. Nieuw heeft geen zin als je een beetje let op wat je koopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Powaqqatsi Bekijk berichtNieuw heeft geen zin als je een beetje let op wat je koopt.Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichtJawel heeft nieuw zin! Hoe kan er anders een 2de hands markt zijn?
Lenzen gaan niet echt kapot, bodies is een andere zaak maar dan nog... Ik kocht vroeger echt alles 2de hands. En nu heb ik een hoop pro lenzen aan heel weinig geld. Gewoon uitvoerig testen voor je koopt en dan gaan die dingen voor altijd mee. Dat is mijn ervaring toch..
Comment
-
Comment