Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HELP! Wat te kiezen? Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS of Canon EF 70-200mm F 4.0 L USM ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: HELP! Wat te kiezen? Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS of Canon EF 70-200mm F 4.0 L U

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
    Zoek de 7 fouten.

Hubert
    Nee, kijk naar de onwaarschijnlijk mooie weergave Zonder het over de artistieke waarde ervan te hebben uiteraard. 'k Ben hem nog volop aan het testen, dus schiet ik op alles wat voor mijn lens passeert
    Maar deze foto geeft wel een goeie indicatie van hoe die lens presteert. Veel beter kan niet.
    ______
    www.vue.photo

Comment

Re: HELP! Wat te kiezen? Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS of Canon EF 70-200mm F 4.0 L U

Oorspronkelijk geplaatst door michel Bekijk bericht
      Ik zit met dezelfde verscheurende keuze voor een (matige) zoomlens : 55-250 of 70-200 L. Jullie reacties, samen met de nieuwe cash back actie op de 70-200 L (540 - 50 = 490 euro bij www.fotokonijnenberg.be) doen we besluiten om voor deze lens te gaan. Ik las ergens op dit forum dat IS tegenwoordig niks, of niet veel meer, kost. Blijkbaar bij de L-lenzen van Canon nog wel, anders zou het de 70-200 L IS wel worden (nu nog 950 euro), en dus dubbel zo duur

groetjes,
      Michel,

Ik heb ondertussen de knoop doorgehakt en voor de 70-200L gegaan. Nog maar enkele testjes gedaan maar ik viel bijna van mijne stoel toen ik de eerste resultaten op mijn PC zag. Alles wat ze zeggen over de L-kwaliteit is niks overdreven. De IS die ontbreekt is inderdaad een minpuntje als je met lage sluitertijden moet gaan werken, maar de kwaliteit van de foto's maakt dit meer dan goed. Gaan voor die winkel zou ik zeggen!
      Caracal "Better a bad shot then no shooting at all "
      Canon 20D -- Canon EF-S 17-85mm F 4-5.6 IS -- Canon EF 70-200mm f/4L USM

Comment

Laat dan de resultaten hier maar snel zien! Proficiat met je aankoop en heel veel plezier ermee!
        ______
        www.vue.photo

Comment

Working...
        X