Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk zoomobjectief voor nikon in 20-80 range?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welk zoomobjectief voor nikon in 20-80 range?

goh, maar die heeft wel variabele max-fstop, en is helemaal niet lichtsterk, f/3.5-5.6...
    || Photography Blog ||

Comment

Ik heb vandaag de 35-70 f2.8 gekocht, voor 300euro bij fotocentrum, een tweedehandswinkel in Antwerpen, in een zijstraat van de Meir. Met nog 6maanden garantie erbij, mooi.

Hij staat nu op mijn camera, de 10-20 er voor het eerst in lange tijd nog eens afgehaald. morgen eens wat foto's mee schieten, ik ben benieuwd!

Bedankt iedereen hier voor de informatie!
      || Photography Blog ||

Comment

een 2e hands 28-70 2.8 AFS is ook een hele beste met een fijn bereik. Is nu wel te scoren voor < 800 euri
        ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Drooze Bekijk bericht
          wel eens bekeken, maar niet echt overwogen. Ik ben niet echt tevreden met de AF snelheid of bouwqualiteit van mijn tamron 18-200, en deze heeft ook geen interne motor, en voor die prijs...

Ik schrijf hem niet volledig af, maar dan neig ik eerder naar de Sigma's.

maar voorlopig staat de nikkor 35-70 nog bovenaan mijn lijst.

je mag de Tamron 18-200 niet vergelijken met de 28-75 en zeker niet met de 17-50 Tamron , ik heb de 18-250 als wandellens en de 17-50 2.8 voor de ''betere foto's'' en ben van beide tevreden ( als niet-pro ).
          Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

Comment

Working...
          X