Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

voorbeeld scherpte canon EFS 55-250

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: voorbeeld scherpte canon EFS 55-250

    Heb zopas het merendeel van de pagina's gelezen van pagina 7-16, er werd dus uiteindelijk geen vergelijking gepost tss de 55-250 & 70-200 f4 zoals Mauske beloofde van zijn dochter? Vraag dit voor de zekerheid dat ik er niet overkeek met dit lange topic

    Hier ook mijn bijdrage, eens een portretfoto met de 55-250IS op 214mm 1/250sec f6.3

    Last edited by CanonYouCan; 11 januari 2010, 19:19.

    Comment


    • Re: voorbeeld scherpte canon EFS 55-250

      Sorry sorry sorry...

      Helemaal vergeten...
      Toen ik dit beloofd heb is er helaas voor mij erg weinig tijd over geweest om dat te regelen... Daarna helemaal vergeten.... Ik kreeg vandaag een mailtje dat er gereageert was in dit topic en ik zag mijn naam staan..
      Ik dacht, toch ff kijken.....

      Sorry nogmaals.. ik zal eens kijken of ik het binnenkort wel voor mekaar ga krijgen.. !


      Trouwens een lekker scherpe foto hierboven. Jammer van de tekst, maar oke ik begrijp dat....
      Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

      Comment


      • Re: voorbeeld scherpte canon EFS 55-250

        Stamp,dit topic gaat weer even omhoog

        Aangezien deze lens zeer intressant is van prijs,en ik hier al mooie fotos van heb zien passeren ben ik dan ook vrij zeker dat dit de volgende aankoop wordt.
        Alleen wil ik (af en toe) ook wel eens fotos op circuit of van motocross maken,is deze lens daarvoor geschikt?
        Verwacht niet hetzelfde resultaat als een L-lens,nen appel blijft nen appel en geen peer ...

        Comment


        • Re: voorbeeld scherpte canon EFS 55-250

          Ik zal dit topic ook nog eens tot leven roepen.

          Ik wil mij een dslr aanschaffen, het wordt de canon 500d of 550d.
          Ik heb al heel wat positieve ervaringen over deze lens gelezen maar heb nog een paar vraagjes (ik heb niet iedere post gelezen in dit onderdeel)
          - Is ze goed voor portretfotografie in het donker
          - Mijn streefdoel is om een mooi landschap met bliksems te kunnen vastleggen, doenbaar?
          - Is er ondertussen al een betere lens voor dit geld?

          alvast bedankt!
          Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

          Comment


          • Re: voorbeeld scherpte canon EFS 55-250

            Oorspronkelijk geplaatst door Arc0sS Bekijk bericht
            Ik zal dit topic ook nog eens tot leven roepen.

            Ik wil mij een dslr aanschaffen, het wordt de canon 500d of 550d.
            Ik heb al heel wat positieve ervaringen over deze lens gelezen maar heb nog een paar vraagjes (ik heb niet iedere post gelezen in dit onderdeel)
            - Is ze goed voor portretfotografie in het donker
            - Mijn streefdoel is om een mooi landschap met bliksems te kunnen vastleggen, doenbaar?
            - Is er ondertussen al een betere lens voor dit geld?

            alvast bedankt!
            - Nee*
            - Nee**
            - Voor dat geld: nee***

            Toelichting:
            * Niet lichtsterk genoeg
            ** Zou ik persoonlijk een breedhoek voor gebruiken, b.v. 17-40 of 17-55 f/2.8
            *** Voor betere lenzen vrees ik dat je in de "L" categorie belandt, nl. de 70-200 serie.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • Re: voorbeeld scherpte canon EFS 55-250

              Bedankt voor uw snel antwoord, ik zal nog wat verderzoeken
              Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

              Comment

              Working...
              X