Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Canon start nieuwe Cashback acties

    lap, en vorige week pas een 30D + 70-200L gekocht
    Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
    Meer op: www.xindi.be

    Comment


    • #17
      Re: Canon start nieuwe Cashback acties

      Hopelijk komt er ook een cashback voor de 24-105 F/4 L.
      Deze is net omhoog gegaan bij een van de leverancieren in Nederland van 859 naar 929 euro.
      Dus de eventuele cashback korting is al verrekend in de prijs

      Peter.
      www.dpix.nl event photography

      Comment


      • #18
        Re: Canon start nieuwe Cashback acties

        lap, en vorige week pas een 30D + 70-200L gekocht
        trek het je niet aan, de verkoopprijzen zullen wel "aangepast" worden na 1 oktober
        Last edited by palombian; 24 september 2007, 12:39. Reden: Quote toegevoegd

        Comment


        • #19
          Re: Canon start nieuwe Cashback acties

          Zoals ik vorige cashback al opgemerkt had..
          Prijzen worden aangepast dus hoger
          Om daarna misschien ook niet meer te moeten dalen.

          Daarnaast ben ik nog aan het wachten ivm de terugbetaling van de cashback.
          Bijna 2 1/2 maand..er is progressie dat wel...

          Ik koop wel buiten de cashback...

          Risto
          Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.

          Comment


          • #20
            Re: Canon start nieuwe Cashback acties

            Oorspronkelijk geplaatst door scannie Bekijk bericht
            Hopelijk komt er ook een cashback voor de 24-105 F/4 L.
            Deze is net omhoog gegaan bij een van de leverancieren in Nederland van 859 naar 929 euro.
            Dus de eventuele cashback korting is al verrekend in de prijs

            Peter.

            Een Cashback is meestal een sigaar uit eigen doos ! De fabrikant gaat de aankoopprijzen voor haar verdelers verhogen waardoor die ook gedwongen worden om de prijzen te verhogen.

            Verder gaat men ervan uit dat een groot aantal klanten het te veel moeite gaat vinden om een webformulier in te vullen, de barcode eruit te snijden en aangetekend op te zenden.

            En let wel op de kleine lettertjes. Indien een verdeler een pakket gaat ontbundelen bijvoorbeeld de body + 70-200 lens apart gaat verkopen dan klopt de barcode niet en krijgt de klant niets.

            Verder kan men op deze wijze de hele grijze import van de wederverkopers en de klanten aanpakken. Indien u namelijk de lens in Verweggistan heeft gekocht en zelf geimporteerd heeft krijgt u geen Cashback.
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

            Comment


            • #21
              Re: Canon start nieuwe Cashback acties

              Ik hoop dat de prijzen niet verhogen.
              En hoop ook dat de cashback bedragen van de link hier boven kloppen.
              Canon EOS 40D Body BE => 1117,47€ (FKB)- 70€ cashback
              Canon EF 24-70mm F 2.8 L USM => 1154,08 (FKB) - 140€ cashback
              Dan wil ik nog wel een paar dagen wachten.
              Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

              Comment


              • #22
                Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                Edit Forumcoach : illegale praktijken zijn op dit forum helemaal niet toegelaten !
                Last edited by Franciskine; 25 september 2007, 17:47.

                Comment


                • #23
                  Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                  Vorige keer werd de 70-200 f2,8 L IS overal tussen de 200 en 300 euro duurder, net voor de cashback.

                  Ik heb ze toen nog net aan de "oude" prijs kunnen bestellen.
                  (Terwijl ze onderweg was, werd ze al 50 euro duurder, later is er nog 200 euro bijgekomen).

                  Ondertussen zit de prijs van die lens weer op het oude niveau, als je ze kan bestellen aan die prijs, en dan later nog de cashback op je rekening gestort krijgt, dan doe je een heel goede zaak.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                    En ze zijn eindelijk van die cashback bonnetjes afgestapt.Gewoon formulier uitprinten en samen met barcode en factuur naar canon sturen

                    mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                    Comment


                    • #25
                      Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                      In een Nederlandse fotozaak, zag ik vanmiddag dat men voor de cashbackaktie de prijs van het 17-55 objectief heeft verhoogd, zodat je per saldo toch weer iets duurder uit bent.
                      test

                      Comment


                      • #26
                        Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                        Oorspronkelijk geplaatst door pisseblom Bekijk bericht
                        In een Nederlandse fotozaak, zag ik vanmiddag dat men voor de cashbackaktie de prijs van het 17-55 objectief heeft verhoogd, zodat je per saldo toch weer iets duurder uit bent.
                        Datzelfde heb ik ook gezien voor de 24-105

                        Peter.
                        www.dpix.nl event photography

                        Comment


                        • #27
                          Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                          Bij Konijnenberg zeiden ze me vrijdag dat cash back al bezig was.
                          En dat er geen prijsverhoging zou komen.
                          Maandag ga ik normaal voor mijn eerste DSLR.
                          En het gaat de 40D worden met de EF 24-70 2.8 en de Speedlite 580 EX II.
                          Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

                          Comment


                          • #28
                            Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                            Het is nu officieël.

                            Zie de link op de website van Canon.

                            http://http://canon20thanniversary.o...owtoclaim.aspx

                            Peter.
                            www.dpix.nl event photography

                            Comment


                            • #29
                              Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                              http://http://canon20thanniversary.onlinerebates.com/howtoclaim.aspx

                              als je op deze link klikt zie je idd de actie staan,
                              maar bij Terms and Conditions staat:

                              "1. Subject to these terms and conditions, Canon will send you a cashback, if you are a resident of Italy you will receive a discount. ..."

                              is deze actie dan enkel geldig in Italië???

                              want op de belgische site is niks terug te vinden van deze cashback actie!

                              jopla
                              www.jopla.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                                Dit staat in de Terms and Conditions:

                                The promotion runs in Andorra, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Poland. To be able to claim the cashback, the products must be purchased in one of these countries and you have to be a consumer of an EEA country (i.e. the EU, Norway, Iceland or Liechtenstein) or Switzerland. The promotion is not open to employees of Canon or members of their family, or to any Canon agents or dealers.
                                flickr

                                Comment

                                Working...
                                X