Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]
Hopelijk komt er ook een cashback voor de 24-105 F/4 L.
Deze is net omhoog gegaan bij een van de leverancieren in Nederland van 859 naar 929 euro.
Dus de eventuele cashback korting is al verrekend in de prijs
Hopelijk komt er ook een cashback voor de 24-105 F/4 L.
Deze is net omhoog gegaan bij een van de leverancieren in Nederland van 859 naar 929 euro.
Dus de eventuele cashback korting is al verrekend in de prijs
Peter.
Een Cashback is meestal een sigaar uit eigen doos ! De fabrikant gaat de aankoopprijzen voor haar verdelers verhogen waardoor die ook gedwongen worden om de prijzen te verhogen.
Verder gaat men ervan uit dat een groot aantal klanten het te veel moeite gaat vinden om een webformulier in te vullen, de barcode eruit te snijden en aangetekend op te zenden.
En let wel op de kleine lettertjes. Indien een verdeler een pakket gaat ontbundelen bijvoorbeeld de body + 70-200 lens apart gaat verkopen dan klopt de barcode niet en krijgt de klant niets.
Verder kan men op deze wijze de hele grijze import van de wederverkopers en de klanten aanpakken. Indien u namelijk de lens in Verweggistan heeft gekocht en zelf geimporteerd heeft krijgt u geen Cashback.
Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
Ik hoop dat de prijzen niet verhogen.
En hoop ook dat de cashback bedragen van de link hier boven kloppen.
Canon EOS 40D Body BE => 1117,47€ (FKB)- 70€ cashback
Canon EF 24-70mm F 2.8 L USM => 1154,08 (FKB) - 140€ cashback
Dan wil ik nog wel een paar dagen wachten.
Vorige keer werd de 70-200 f2,8 L IS overal tussen de 200 en 300 euro duurder, net voor de cashback.
Ik heb ze toen nog net aan de "oude" prijs kunnen bestellen.
(Terwijl ze onderweg was, werd ze al 50 euro duurder, later is er nog 200 euro bijgekomen).
Ondertussen zit de prijs van die lens weer op het oude niveau, als je ze kan bestellen aan die prijs, en dan later nog de cashback op je rekening gestort krijgt, dan doe je een heel goede zaak.
In een Nederlandse fotozaak, zag ik vanmiddag dat men voor de cashbackaktie de prijs van het 17-55 objectief heeft verhoogd, zodat je per saldo toch weer iets duurder uit bent.
In een Nederlandse fotozaak, zag ik vanmiddag dat men voor de cashbackaktie de prijs van het 17-55 objectief heeft verhoogd, zodat je per saldo toch weer iets duurder uit bent.
Bij Konijnenberg zeiden ze me vrijdag dat cash back al bezig was.
En dat er geen prijsverhoging zou komen.
Maandag ga ik normaal voor mijn eerste DSLR.
En het gaat de 40D worden met de EF 24-70 2.8 en de Speedlite 580 EX II.
The promotion runs in Andorra, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Poland. To be able to claim the cashback, the products must be purchased in one of these countries and you have to be a consumer of an EEA country (i.e. the EU, Norway, Iceland or Liechtenstein) or Switzerland. The promotion is not open to employees of Canon or members of their family, or to any Canon agents or dealers.
Comment