Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'Daily' lens?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 'Daily' lens?

    Hmmmm, met veel interesse las ik dit topic, aangezien ik mijn 18-55mm kitlens ook wens te vervangen met een iets lichtsterker (en beter) objectief.

    Helaas bestaat die Tamron 17-50mm niet in Pentax mount

    De pentax versie die in de buurt komt kost dan weer beduidend meer

    Pentax DA 16-50mm F 2,8 ED - 710euro

    Jammer!
    Fuji(film) X-T1 + XF 18-135mm + XF 35mm + XF 14mm

    Comment


    • #32
      Re: 'Daily' lens?

      Oorspronkelijk geplaatst door Wassenaar Bekijk bericht
      Helaas bestaat die Tamron 17-50mm niet in Pentax mount
      Is er geen Sigma (18-50 of 17-70) voor Pentax ?
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #33
        Re: 'Daily' lens?

        de Sigma EX DC 18-50 f2.8 is wel verkrijgbaar met Pentax mount. Is qua prijs een stuk aantrekkelijker dan de Pentax 16-50 f2.8 die binnenkort uitkomt, zie hier.

        'k Zit zelf nu ook over te denken deze te kopen, aangezien mn Sigma EX 28-70mm kapot is
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #34
          Re: 'Daily' lens?

          Ik zou voor Sigma 17-70 gaan, weinig geld, super lenske!!!
          Check dit maar eens....
          The best Canon EOS lenses as selected by actual users. The listing here were compiled from over 10,000 user reports and I also provide recommendations based on my own testing and experience.
          #BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
          Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

          Comment


          • #35
            Re: 'Daily' lens?

            Ik schiet nu al een tijdje met mijn 18-55mm (kitlens) (o.a.). Alleen ik weet ook dat de kwaliteit van dit 'lensje' niet super is.
            Als je meer kwaliteit wil moet je geen "daily" lens kopen natuurlijk.

            Spaar door en ga voor de 17-55 2,8........dan heb je kwaliteit en een leuk zoom bereik.
            Nikon spul

            Comment

            Working...
            X