Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

L : de mythe

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: L : de mythe

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
    In een wereld waar geld geen probleem is zou ik mij bijvoorbeeld al lang een Ferrari aangeschaft hebben.
    Een Ferrari met een L op

Natuurlijk moet iedereen voor zichzelf uitmaken wat hij kan en wil betalen en of hij het nuttig vindt.
    Het is heel moeilijk om voor een ander te kiezen en aanraden kan je enkel dat waar je zelf tevreden van bent.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
      En de schermafbeelding bovenaan? Ik denk eraan de mijne te verwijderen om exact dezelfde redenen Ik heb vrijdagavond het Nikon symbool naar Sven gestuurd, en als die beschikbaar is ga ik gewoon die gebruiken.

Edit: bij deze is het mijn avatar nu ook veranderd

MVG,
      en om het wat in evenwicht te houden ( )
      nu ook een algemeen canon-logo gemaakt.

gaat natuurlijk ook naar sven.

mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht

mm

MVG,

Comment

Prachtig gedaan,
          Dank U
          Leo
          lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

Comment

loopt toch lekker dit topic.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

en wanneer beginnen we met een topic zoals

EX: de grootste concurent

ps: gewoon voor deze post heb ik mijn handtekening veranderd... nha, want eerlijk gezegd... wie is de fotograaf? de lens of de mens achter z'n toestel?
              C'est moi le maître de la forêt noire
              Canon 350D - Sigma 18-50/f2.8 EX DC - Sigma 70-200/f2.8 EX HSM - Canon Speedlight 580 EX II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maitre Lolo Bekijk bericht
                en wanneer beginnen we met een topic zoals

EX: de grootste concurent

ps: gewoon voor deze post heb ik mijn handtekening veranderd... nha, want eerlijk gezegd... wie is de fotograaf? de lens of de mens achter z'n toestel?
                Ik zou die EX in het vet zetten en iets groter, valt niet zo op dat je duurdere lenzen van een tweederangsmerk gekocht hebt

Met EX valt direkt op waarom uw foto's minder goed zijn dan met L-glas
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Ik volg deze draad met groeiende belangstelling.

het is toch simpel. Ik zou graag Canon 70-200 f2.8 L lens kopen, maar mijn budget laat het niet toe. Na veel lezen, en nog eens lezen, ga ik voor de "goedkopere" Sigma gaan.

Je moet nu eenmaal roeien met de riemen die je voorhanden hebt. Ik heb geleerd om tevreden te zijn met de mogelijkheden die je krijgt.
                  www.i-mac.be
                  http://www.cerclebrugge.be

Comment

of je riskeert het en zoekt een oude 80-200 f2.8 L 2dehands
                    dat heb ik gedaan, en ik heb er echt geen spijt van!
                    de sigma EX is goed, zeggen de reviews,
                    maar de oude canon L is beter!
                    en ja, ik heb met beide gewerkt!
                    en gaat voor dezelfde prijs als de sigma!
                    ik ben blij dat ik er de moeite voor heb genomen!

mm
                    ∏__|_ ∏__|_
                    "no rules, great shots"
                    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

EX versus L

enfin ik geloof dat het met goede bedoelingen was dat iedereen zijn zegje heeft kunnen doen. Het is en zal altijd een onbetwisbare feit blijven, dat men over zulke onderwerpen zijn/haar mening/smaak willen verdedigen. Nietwaar?

De ene mens zet in zijn top 3 kwaliteit en lees elk mogelijke review (10x zelfs als het moet). vergelijkt de pro en cotra's van hetgeen hij zoekt. Vind je die dan toch... dan kan de prijs soms extravagant zijn. Men kan kiezen van door te sparen en het later aan te kopen.

Iemand anders zal dit ook willen, maar kan voor de ene of andere manier dit niet aankopen. Niet iedereen is stinkend rijk.

Als voorbeeld: ik had liever de 70-200 f2.8 L gekocht maar mits te duur de Sigma versie genomen. Ben er nog steeds blij mee. Is dit dan een schande? Natuurlijk niet. Dat zou pas onzin zijn. Is deze lens kwalitatief veel minder goed zodat ik beter doorspaar voor de L versie? Ik denk van niet.

Wat betreft snobisme... zulke mensen bestaan. Probeer ze liever te onderscheiden met de foto's die ze nemen ipv het materiaal dat ze hebben.

voila... vinden jullie nu ook niet dat het welletjes geweest is? DUS... hup terug naar jullie toestel en foto's nemen aub... thx

Laurent

ps: mijn handtekening blijft wel niet zo...
                      C'est moi le maître de la forêt noire
                      Canon 350D - Sigma 18-50/f2.8 EX DC - Sigma 70-200/f2.8 EX HSM - Canon Speedlight 580 EX II

Comment

Héél tof, bedankt mm!

Comment

Ik kan me nog geen L glas permiteren , Ik fotografeer nu met mijn kitlensje (18-55) en voorloping ben ik tevre , vraag maar aan Bouk , die ook een hele tijd met deze , goedkope maar toch goede lens gefotografeerd heeft .
                          Ik ben nu zowat aan het sparen voor een deftig lichtsterk met een leuk bereik zoomlensje ( goh , wat een boterham ).

Daarbij als men de fotografische kwaliteiten van de BD'ers wil nagaan , moeten we eens een SD organiseren met elk een wegwerpkodakske van 24 fotokes .
                          Mvg,
                          Marijn

My Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reus Bekijk bericht
                            Daarbij als men de fotografische kwaliteiten van de BD'ers wil nagaan , moeten we eens een SD organiseren met elk een wegwerpkodakske van 24 fotokes .
                            Hoezo? Ik dacht dat het toestel van geen belang was, alleen de fotograaf? Dit impliceert het omgekeerde .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reus Bekijk bericht
                              Daarbij als men de fotografische kwaliteiten van de BD'ers wil nagaan , moeten we eens een SD organiseren met elk een wegwerpkodakske
                              Allé zeg ... toch niet allemaal met een Nikon hé ...
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

mm

Mijn hartelijke dank voor het logo, dit bevalt me veel meer dan een camera model als avatar.

MVG, Jeff
                                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
                                X