Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 18-200VR lens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon 18-200VR lens

Oorspronkelijk geplaatst door Wivo
    Dit is geen Nikon-kwaliteit, maar absoluut geen rommel. Deze lenzen vragen wel wat licht omdat ze niet lichtsterk zijn en geen VR hebben. Ideaal voor buiten, op reis, op wandeling, ...

Ik heb zelf de Tamron, omdat ik vind dat die scherpere beelden aflevert dan het Sigma-equivalent. Qua bouwkwaliteit zijn de Tamron en de Sigma gelijk.

Gr's, Wim

niet lichtsterk? in vgl met de besproken nikkor vallen deze best mee (zeker als je dan naar de prijs kijkt) Ik ben een beetje op zoek naar een vervanging van m'n 18-70 die ik niet voldoende ervaar. Daardoor kom ik hieruit... zeker omdat m'n budget het niet toelaat om duurder te gaan kijken.
    Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

Comment

Ik heb de lens besteld en in 2 dagen tijd geleverd gekregen.

kijk op onderstaande link, hij krijg elke week ong.15 stuks binnen en levert heel keurig.
      Bezoek adres winkel:
      Combi foto ten Velde-Digi2u.nl
      Dorpsstraat 19
      7451 BR Holten

Contactgegevens:
      Telefoon: 0548-361850
      Fax: 0548-363843
      Mobiel: 0650604865
      Email: info@digi2u.nl

Comment

Voor zover mijn inlichtingen juist zijn heeft Otto deze Nikkor 18-200 ook in stock . . . tenminste deze week toch : http://www.sdkaart.be/Nederlands/sto...roduct=8981756
        Volgens een andere BD-er heeft hij er een aantal liggen.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
          Voor zover mijn inlichtingen juist zijn heeft Otto deze Nikkor 18-200 ook in stock . . . tenminste deze week toch : http://www.sdkaart.be/Nederlands/sto...roduct=8981756
          Volgens een andere BD-er heeft hij er een aantal liggen.
          Aan een prijs die er ook best mag wezen
          Aan die prijs is het niet moeilijk om stock te hebben(en zelfs te houden en te houden en te houden )
          Ze staat meer dan €100 te duur.

Hubert
          Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Katalin
            Ik heb de lens besteld en in 2 dagen tijd geleverd gekregen.

kijk op onderstaande link, hij krijg elke week ong.15 stuks binnen en levert heel keurig.
            Bezoek adres winkel:
            Combi foto ten Velde-Digi2u.nl
            Dorpsstraat 19
            7451 BR Holten

Contactgegevens:
            Telefoon: 0548-361850
            Fax: 0548-363843
            Mobiel: 0650604865
            Email: info@digi2u.nl

http://www.digi2u.nl/index.php?optio...tpage&Itemid=1
            Staat €749 met deze week in prijs verlaagd . Ik vraag me af hoeveel die prijs dan wel was?
            Zal waarschijnlijk wel wat stof op liggen.

Hubert
            Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

De "going" prijs voor de 18-200 in de gewone fotozaken in het Antwerpse is €633, maar momenteel is hij niet leverbaar...
              Vraag is alleen of je hem écht (nog) wil, na het lezen van bepaalde "ervaringen"!...

Comment

Ik begrijp enkele reacties toch niet zo goed

Ik heb reeds enige tijd een 18-200VR en ik zou er zo weer een kopen!

Je moet natuurlijk je verwachtingen realistisch stellen: ik heb ook een 17-55DX en een 70-200VR en ik zie heus het grote verschil wel. Maar als compacte en enige reislens? Voorlopif niet te kloppen!
                BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

heb mij gisteren voormiddag eentje besteld bij otto en deze namidag heb ik ze reeds ontvangen
                  goeie en snelle service daar
                  bedankt otto
                  grtz tweetty
                  bd0379be

Comment

Working...
                  X