Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telelens voor Canon Eos350d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Telelens voor Canon Eos350d

Ik ben op zoek naar een betaalbare (degelijke) telelens voor een canon eos 350d. Ik ken zelf weining/niets van lenzen, enkel wat ik hier en daarop review sites en fora lees. Ik heb zelf geen ervaring (ja ik ben een n00b ). Ik ben een aantal reviews gaan lezen van goedkopere 55-200, 70-300, .. lenzen en de reviews spreken mekaar zo vaak tegen dat ik moeilijk een oordeel kan vellen. Zijn er mss mensen die recent zo'n aankoop hebben gedaan en er tevreden/niet tevreden van zijn? Ik dacht aan een budget rond de 250 euro (er mag wat speling op zitten).
    Ergens had ik al een oogje laten vallen op deze lens: Sigma 70-300mm F4.0-5.6 APO DG Macro Canon AF. Heeft iemand hier al ervaring mee?
    Bedankt op voorhand!

Re: Telelens voor Canon Eos350d

Het probleem met gebruikservaringen van anderen is dat men nogal eens geneigd is een lens met lenzen uit een compleet andere prijsklasse te vergelijken. Je kunt moeilijk de Sigma 70-300 tegenover de 70-200L (650 euro) zetten.

Ik ben zelf met de Sigma 'begonnen' en voor 200 euro is het zeker een prima lens.

Comment

als eerste telelens op mn 30d heb ik een 70-200f4 L genomen en ik moet zeggen, die lens is z'n geld zeker waard ! heel tevreden over de lens ! zeker een aanrader !
      1DX

Comment

Ik heb die sigma gehad en is zeker een goeie lens, zijn geld waard.

Ik zou er allezinds voor gaan, zoviso ga ik iemand die zichzelf noob noemt geen L-lenzen aanraden, dat lijkt mij over the top.

Comment

Tamron 70-300 is eveneens het overwegen waard als je het met een
          beperkt budget wilt of moet stellen.
          Voor een handjevol meer prenten....

Comment