Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie helpt mij aan een extender 1.4???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie helpt mij aan een extender 1.4???

Hallo, ik ben in het bezit van een 70-200 4L van canon en zou dit graag willen combineren met een extender 1.4 zodat ik aan 280 kan geraken zonder dat mijn autofocus wegvalt.
    Toen ik onlangs belde naar een winkel om te vragen wat zoiets kost, viel ik bijna achterover (495Euro!). Wie kan mij helpen of zou iemand het anders aanpakken? alle tips zijn welkom!
    alvast bedankt

Re: Wie helpt mij aan een extender 1.4???

Ik zou graag een 1200 mm lens hebben. http://www.cornevaniperen.nl/proddetail.php?prod=can022
    Toen ik hoorde wat die kost, schrok ik me een hoedje: EUR 110.000,-!

Wie kan mij er een geven of tips hoe ik eraan kan komen?

Comment

Hello,

bij top-foto.de staat de 1.4 TC van Canon voor 329 Euro, en er is momenteel een cashback van 50 Euro via Canon, dus komt ie nu op 'slechts' 279 Euro.

Heb net een 70-200 F4 bij Konijnenberg gekocht, ga hem deze week nog ophalen, en ik denk om er eventueel ook een TC op te zetten, maar eerst eens zien of ik op 200mm nog scherpe foto's kan maken, heb namelijk lang getwijfeld tussen de 70-200 f4 en de 70-300 IS ... maar die laatste is momenteel bijzonder moeilijk te krijgen.

Johan

Comment

Via www.digitalstreet.nl is de 1.4 II verkrijgbaar voor €319,- (voor Belgie echter wel €25,- verzendkosten).

Comment

Working...
        X