Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AF Nikkor 300mm f4 (niet af-s) : Zit er ergens ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• AF Nikkor 300mm f4 (niet af-s) : Zit er ergens ...

... een brave ziel die mij een handleiding van deze nikkor zou kunnen bezorgen ?

Ik heb deze lens tweedehands gekocht en de handleiding was er niet bij wat op zich geen ramp betekent. Maar toch zou ik het leuk vinden mocht ik ze nog ergens vinden. Bij nikon kan men verschillende handleidingen downloaden helaas heb ik er de niet af-s versie niet tussen gevonden.

Merci hé mannen (of vrouwen ?).

Dany.
    Last edited by Macroshopper; 13 juni 2006, 20:26.

Re: AF Nikkor 300mm f4 (niet af-s) : Zit er ergens ...

Nog een laatste oproep ...

In de lijst van de te downloaden manuals bij nikon zit dit ouwer beestje niet meer tussen .... vandaar deze ultieme poging ...

Thanks,

Dany.

Comment

Waarom heb je voor deze lens eigenlijk een handleiding nodig? Gewoon op de camera draaien en het spul werkt toch?
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje
        Waarom heb je voor deze lens eigenlijk een handleiding nodig? Gewoon op de camera draaien en het spul werkt toch?
        Weet ik wel Vantje, heb ik al gedaan. En ondanks mijn niet zo diepgaande kennis van fotografie heb ik wel kunnen vaststellen dat dit een fijn lensje is waar ik veel plezier ga aan beleven.
        Maar ik heb zo een eigenaardig trekje en als ik mij iets aanschaf probeer ik alles zo origineel mogelijk te houden. Zo'n handleidingske erbij en ik ben gerust.
        Dat neemt niet weg dat ik die dingen meestal eens doorneem al was het maar om eens te zien hoe die focus limiter werkt bijvoorbeeld ...

Comment

Working...
        X