Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thailand en Nikon-Nikkor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Thailand en Nikon-Nikkor

Ik had graag de Nikkor 18-200 voor mijn rondreis in Thailand gehad deze zomer, en aangezien hij hier nergens meer te krijgen is vraag ik me af of ik het nuttige aan het aangename zou kunnen koppelen en hem daar kan kopen .
    Is Thailand ook goedkoper voor fotogerief of is dit enkel in Japan, Hongkong...Zijn er forumleden die op dat vlak ervaring hebben ?
    vriendelijke groeten .....
    Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

Re: Thailand en Nikon-Nikkor

Oorspronkelijk geplaatst door mandello
    Ik had graag de Nikkor 18-200 voor mijn rondreis in Thailand gehad deze zomer, en aangezien hij hier nergens meer te krijgen is vraag ik me af of ik het nuttige aan het aangename zou kunnen koppelen en hem daar kan kopen .
    Is Thailand ook goedkoper voor fotogerief of is dit enkel in Japan, Hongkong...Zijn er forumleden die op dat vlak ervaring hebben ?
    vriendelijke groeten .....
    Ik ga ook naar thailand (da's hier blijkbaar in de mode ) net als de starter van dit topic:
    In september vertrek ik op vakantie naar thailand voor 2 weken en half. Ik heb twee vraagjes: - Zijn er documenten van mijn camera en mijn glas, dat ik nu al bezit, die zeker mee moeten om heisa aan de douane te vermijden en zo ja welke? - Ik ben momenteel met veel ongeduld aan het wachten om ginder een Nikon SB600 /800

het blijkt dus dat het niet echt de moeite is qua prijsverschil maar ik ga toch eens deftig rondkijken daar
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

FZ50

Comment

Working...
    X