Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
voor mij is het allemaal nog algabra wat je schrijft ik hoop dat ik binnenkort ook weet wat diafr. dichtknijpen betekend
ga de curcus doen die bij jou op de site staat
nr2 is in een reflex genomen met mijn tamron macro lens dus als je dat weet vind ik dat ik een beetje geluk heb gehad
voor mij is het allemaal nog algabra wat je schrijft ik hoop dat ik binnenkort ook weet wat diafr. dichtknijpen betekend
ga de curcus doen die bij jou op de site staat
nr2 is in een reflex genomen met mijn tamron macro lens dus als je dat weet vind ik dat ik een beetje geluk heb gehad
Via de zoekfunctie kan je dit en nog véééééééél meer allemaal vinden.
Dit kan je mss ook al eens lezen
Ik had deze week net dezelfde vraag als u Monique.
Ik ben er ondertussen zowat uitgeraakt wat mezelf betreft. Ik ben opzoek naar de beste oplossing voor het maken van foto's van volleybal indoor.
Ik kwam ondertussen bij de TAMRON SP AF 28-75mm F/2.8 XR Di LD Aspherical (IF) Macro Nikon AF terecht, waarvan ik hoop dat ze me voldoening zal geven.
Zoom van 75mm is goed genoeg wat volley betreft. Handbal plein is natuurlijk langer.
Je ziet eveneens f/2.8. Vanwege de geringe licht omstandigheden in de meeste sportzalen is het dus aangeraden met een constante diafragma opening van f/2.8 te werken, waardoor je sluitertijden niet te lang worden en onscherpe foto's optreden als gevolg.
Die Tamron die ik net besprak is momenteel te koop op sdcard.be aan de prijs van 325 euro. Redelijk betaalbaar als je't mij vraagt.
Als je nog eens wilt nalezen hoe op mijn vraag werd gereageerd moet je maar de onderstaande link volgen. Misschien wordt je nog wat wijzer...
Comment