Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke lens voor binnensport

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: welke lens voor binnensport

Oorspronkelijk geplaatst door monique12
    oeps dankje

voor mij is het allemaal nog algabra wat je schrijft ik hoop dat ik binnenkort ook weet wat diafr. dichtknijpen betekend
    ga de curcus doen die bij jou op de site staat

nr2 is in een reflex genomen met mijn tamron macro lens dus als je dat weet vind ik dat ik een beetje geluk heb gehad
    Dit kan je mss ook al eens lezen
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monique12
      oeps dankje

voor mij is het allemaal nog algabra wat je schrijft ik hoop dat ik binnenkort ook weet wat diafr. dichtknijpen betekend
      ga de curcus doen die bij jou op de site staat

nr2 is in een reflex genomen met mijn tamron macro lens dus als je dat weet vind ik dat ik een beetje geluk heb gehad
      Via de zoekfunctie kan je dit en nog véééééééél meer allemaal vinden.
      Dit kan je mss ook al eens lezen

Last edited by Macroshopper; 1 juni 2006, 15:49.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Ik had deze week net dezelfde vraag als u Monique.

Ik ben er ondertussen zowat uitgeraakt wat mezelf betreft. Ik ben opzoek naar de beste oplossing voor het maken van foto's van volleybal indoor.

Ik kwam ondertussen bij de TAMRON SP AF 28-75mm F/2.8 XR Di LD Aspherical (IF) Macro Nikon AF terecht, waarvan ik hoop dat ze me voldoening zal geven.
        Zoom van 75mm is goed genoeg wat volley betreft. Handbal plein is natuurlijk langer.
        Je ziet eveneens f/2.8. Vanwege de geringe licht omstandigheden in de meeste sportzalen is het dus aangeraden met een constante diafragma opening van f/2.8 te werken, waardoor je sluitertijden niet te lang worden en onscherpe foto's optreden als gevolg.

Die Tamron die ik net besprak is momenteel te koop op sdcard.be aan de prijs van 325 euro. Redelijk betaalbaar als je't mij vraagt.

Als je nog eens wilt nalezen hoe op mijn vraag werd gereageerd moet je maar de onderstaande link volgen. Misschien wordt je nog wat wijzer...

> HIER !!! <

Groetjes
        Nikon D90 - Nikon 18-135mm f3.5-5.6 - Sigma 24-70mm f2.8 - Sigma 70-200mm f2.8 - Nikon SB600
        Sigma 70-200 f2.8 te koop!

Comment

Working...
        X