Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

300D doet niets meer !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 300D doet niets meer !

Ben ook wel benieuwd of hij de oplossing al gevonden heeft ....
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

[Off-Topic] Zene Pc werkt precies ook niet meer... [On-Topic]

en wij hier maar wachten hoe het met je kapot toestel gaat... want kapotte dingen hier... dat zien we niet graag...
      -=- Light is the key...

Comment

Ik ben ondertussen al naar de fotohandelaar geweest, daar weten ze er ook geen raad mee. Dus zal ik eens vrij moeten nemen op het werk, en eens afzakken naar Roosendaal; het Canon ETB repair center,( http://mail2.etbvas.nl/crp/ ) en hem daar aan een grondig onderzoek onderwerpen. Helaas is de garantie al verlopen.
        Iedereen bedankt voor de reactie.
        W W

Canon EOS 300D

Comment

Amai, 'k hoop dat ze in Nederland een oplossing voor je hebben !

Mag er nie aan denken dat ik daarvoor vrijaf zou moeten nemen & naar Nederland zou moeten rijden..
          (Een dagje vrijaf + benzine = hoeveel euro's ??)

Ik zou het wagen om de 300D héél voorzichtig zelf open te maken en terug dicht maken... En hopen dat ie weer werkt ...

Sterkte !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scalll
            Als dit het repaircenter voor Canon is zullen ze daar wel iets van kennen zekers?

Mag er nie aan denken dat ik daarvoor vrijaf zou moeten nemen & naar Nederland zou moeten rijden..
            (Een dagje vrijaf + benzine = hoeveel euro's ??)
            Kijk eens op de website van ETBASS

U kunt uw defecte Canon product op 3 manieren aanbieden:

*1 Via de Canon dealer, waar u het product heeft gekocht, die ervoor zorgt dat het te repararen product bij het Canon repaircentrum, ETBASS B.V., terecht komt.

*2 Per post naar Electronic Trading Benelux - After Sales Services B.V., Gewenten 43, 4704 RE, Roosendaal. Ongefrankeerde zendingen worden geweigerd.

*3 Aan de ontvangstbalie van ETBASS B.V. op bovenstaand adres, op werkdagen tussen 8.00 en 16.30 uur.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Ik zou het wagen om de 300D héél voorzichtig zelf open te maken en terug dicht maken... En hopen dat ie weer werkt ...

Sterkte !
              Dat zou ik dus niet doen hé
              Als je zo denkt, kan je er misschien ook ne keer mee schudden of ne goeie klop op geven ...

... en hopen dat ie terug werkt ...

Rgds,
              Yuri
              Canon PowerShot A80 is back alive !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yuri
                Dat zou ik dus niet doen hé
                Als je zo denkt, kan je er misschien ook ne keer mee schudden of ne goeie klop op geven ...
                Geen zaken uit zijn context trekken aub , alsof ik ne "klop" op mijne DSLR zou geven, jaja, en efkens in't water dompelen ook

Oorspronkelijk geplaatst door Yuri
                ... en hopen dat ie terug werkt ...
                Heb deze techniek (als ge dat al nen techniek kunt noemen) al dikwijls toegepast op verschillende electronica-onderdelen, en dikwijls met succes...Ik zei dan ook héél voorzichtjes openmaken...

Comment

Maar het is en blijft een gok hé.
                  Je weet niet wat je doet, dus kan je het net zo goed erger maken.
                  (een grotere herstelkost)

Groeten,
                  Yuri
                  Canon PowerShot A80 is back alive !!!

Comment

Heb deze techniek (als ge dat al nen techniek kunt noemen) al dikwijls toegepast op verschillende electronica-onderdelen, en dikwijls met succes...Ik zei dan ook héél voorzichtjes openmaken...
                    Idem hier... Het is toch al buiten garantie... En je oet dat gewoon al eens open gezien hebben...
                    -=- Light is the key...

Comment

Geen zaken uit zijn context trekken aub , alsof ik ne "klop" op mijne DSLR zou geven, jaja, en efkens in't water dompelen ook
                      Hem een lichte tik geven zal in de meeste gevallen nog minder kwaad kunnen dan hem zelf ondeskundig uiteen halen ...

Een camera is wel geen radio of cd-speler hé ... daar komt het er niet op aan dat iets 1/10 mm scheef terug ineen gestoken wordt ...
                      Bij een camera kan je zelg geen stukken vervangen mits je ze niet hebt, je weet niet wat er allemaal correct moet afgesteld worden, je hebt niet het correcte materiaal en solderen kan je er evenmin aan doen ...
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Hem uiteenhalen is natuurlijk een wanhoop-poging en is het allerlaatste wat ik zou doen..

Maar is het wel nog de moeite om naar Nederland te rijden en misschien 180 Euro herstelkosten te betalen, niet te vergeten je benzine + dagje vrijaf, rekening houdend dat een 300D body nog een 400 Euro waard is ??

Comment

Hem uiteenhalen is natuurlijk een wanhoop-poging en is het allerlaatste wat ik zou doen..

Maar is het wel nog de moeite om naar Nederland te rijden en misschien 180 Euro herstelkosten te betalen, niet te vergeten je benzine + dagje vrijaf, rekening houdend dat een 300D body nog een 400 Euro waard is ??
                          Je gaat zaterdag naar je dealer, neemt geen verlof, brengt hem niet zelf naar Nederland ...

Je verliest geen dag verlof, je hebt geen dure benzine te betalen ... en uw toestel raakt gratis in Nederland.

400€ is meer dan het dubbel van de herstelprijs ... trouwens gaat het toch om een toestel dat hje vermoedelijk rond de 1.000€ betaald hebt ...
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
                            Je gaat zaterdag naar je dealer, neemt geen verlof, brengt hem niet zelf naar Nederland ...

Je verliest geen dag verlof, je hebt geen dure benzine te betalen ... en uw toestel raakt gratis in Nederland.

400€ is meer dan het dubbel van de herstelprijs ... trouwens gaat het toch om een toestel dat hje vermoedelijk rond de 1.000€ betaald hebt ...
                            En dan ben je je toestel nog eens enkele weken kwijt... (in't slechtste geval maanden)
                            -=- Light is the key...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sir Dancelot
                              Ik ben ondertussen al naar de fotohandelaar geweest, daar weten ze er ook geen raad mee.
                              Dat heeft hij dus al geprobeerd...
                              Misschien een andere fotohandelaar ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
                                En dan ben je je toestel nog eens enkele weken kwijt... (in't slechtste geval maanden)
                                Als je alles negatief wil zien kan je nooit een oplossing vinden hé ...
                                Misschien heb je wel een ongeval onderweg en ben je eerder je auto een paar maand kwijt i.p.v. je camera ...
                                Zo kun je bezig blijven

Het mag niets kosten, je moet er geen moeite voor doen, het moet snel gaan ... ja voor "niets" gaat enkel de zon op ...
                                De tijd dat je er over zit te lullen is er ook al een dag of twee door ...

Een tip ... het is bijna Sinterklaas ... misschien wil hij hem wel brengen
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X