Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D200 staat op de mini fotokina in Schoten tot 16uur

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon D200 staat op de mini fotokina in Schoten tot 16uur

Sint cordulastraat Schoten.
    Heb hem net mogen hanteren, even uitproberen.
    Op het eerste zicht, gewoon ne Nikon, niks meer niks minder. Voor mij geen topper. Zeker geen liefde op het eerste gezicht. Ik weet waarom ik ne KM 7D gekocht heb ;-)

Re: Nikon D200 staat op de mini fotokina in Schoten tot 16uur

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
    Op het eerste zicht, gewoon ne Nikon, niks meer niks minder. Voor mij geen topper. Zeker geen liefde op het eerste gezicht. Ik weet waarom ik ne KM 7D gekocht heb ;-)
    We zouden niets anders verwachten van Rudy!

Frans

Comment

Denk dat als Rudy weet hoe hij met een Nikon om moet gaan, dat hij wel de overstap maakt naar Nikon
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

Comment

En jij oordeelt gewoon al bij het eventjes vasthouden? Chapeau!
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Als je die 7D gekocht hebt op basis van dezelfde "test", wat zegt dat dan over die 7D?

seppuku.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
            Als je die 7D gekocht hebt op basis van dezelfde "test", wat zegt dat dan over die 7D?

seppuku.
            En ik dacht dat alleen Canonians lange tenen hadden!!
            Ik bezie het zo, er zijn geen slechte cameras meer, maar als ik niet direkt een positief gevoel krijg bij een camera, hoef ik hem (voorlopig ?) niet.

Comment

De autobiografische beschrijving in je profiel geeft een zeer overtuigde waarde aan je bemerkingen...

Mijns inziens (enkel gebaseerd op technische gegevens) is die D200 wel degelijk de moeite. Omdat er geen draaiknoppekes aan staan zoals bij de 7D, is het dus een 'gewoon' toestel ? Ik denk toch dat ie wat meer in zijn mars heeft dan je 7D - het zou er nog aan moeten mankeren, voor die meerprijs
              :::: Canon :::: 1D MkII N
              :::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS
              :::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6

Comment

En ik dacht dat alleen Canonians lange tenen hadden!!
                Ik bezie het zo, er zijn geen slechte cameras meer, maar als ik niet direkt een positief gevoel krijg bij een camera, hoef ik hem (voorlopig ?) niet.

Voorlopig?hahahahahaah kriebelt toch he !!!!! en nee ik heb geen lange tenen
                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zuiderbuur
                  De autobiografische beschrijving in je profiel geeft een zeer overtuigde waarde aan je bemerkingen...

Mijns inziens (enkel gebaseerd op technische gegevens) is die D200 wel degelijk de moeite. Omdat er geen draaiknoppekes aan staan zoals bij de 7D, is het dus een 'gewoon' toestel ? Ik denk toch dat ie wat meer in zijn mars heeft dan je 7D - het zou er nog aan moeten mankeren, voor die meerprijs
                  WIL je me niet begrijpen of wat?

Zeg ik dat de D200 slecht is? neen, dat de 7D beter is? absoluut niet.
                  Wat zeg ik, dat de D200 me niet kan bekoren. en ja, hij zal wel beter zijn dan de 7D, en sneller, en och, wat dan ook. Alleen, ik hou van mijn 7D. Ook al heeft die zijn foutjes. Maar, al is de camerta nog zo goed, als hij je niet ligt, mag je toch een mening hebben?
                  Ps: nogmaals: ik verschiet serieus over de reakties. Ik krijg zo stilaan nen serieuze degout van de houding van sommigen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoName
                    Voorlopig?hahahahahaah kriebelt toch he !!!!! en nee ik heb geen lange tenen
                    Van jou weet ik het hé
                    en laat die voorlopig er ook maar af, ik zal wel low-profile blijven met men KM
                    want , het word duidelijk :LESS IS MORE

Comment

WIL je me niet begrijpen of wat?

Zeg ik dat de D200 slecht is? neen, dat de 7D beter is? absoluut niet.
                      Wat zeg ik, dat de D200 me niet kan bekoren. en ja, hij zal wel beter zijn dan de 7D, en sneller, en och, wat dan ook. Alleen, ik hou van mijn 7D. Ook al heeft die zijn foutjes. Maar, al is de camerta nog zo goed, als hij je niet ligt, mag je toch een mening hebben?
                      Ps: nogmaals: ik verschiet serieus over de reakties. Ik krijg zo stilaan nen serieuze degout van de houding van sommigen.
                      Dus jij schrijft scherpe, soms ongegronde, kritiek en dan mag niemand reageren of meneer krijgt nen dégout ?
                      Ach ja, ik verschiet niet meer van jouw postings. Meestal denk ik : daar heb je'm weer. Aan de titel kan je al zien wat er gaat volgen
                      Als pleister op je wondje : ik heb ong. 8 maand geleden met de 7D + grip van een collega gewerkt en was in vele opzichten aangenaam verrast door het toestel. Maar om het daarom uit te roepen tot het Walhalla...

En nu terug on-topic : wel leuk dat je de D200 geen topper noemt. Hij heeft anders bijna al het lekkers van de D2X in zich. Ik zou de Sint erg dankbaar zijn met zo'n geschenk
                      :::: Canon :::: 1D MkII N
                      :::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS
                      :::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6

Comment

Ik verschiet inderdaad van zoveel onnozelheid.
                        Overigens heb ik wel een goe Kodakske maar ik vraag me af of je daar op het eerste gezicht verliefd op zou worden terwijl ik er veel erg mooie foto's mee heb gemaakt.
                        Sony en Olympus
                        Fotoseries

Comment

Toch even wat tegengas geven.
                          Het enige wat rudy zei was dat a) men de D200 kon bekijken bij de mini-Photokina van foto Rubens en dat b) het hem (maar hem alleen) niet kon bekoren...
                          Ik zou daaraan kunnen toevoegen: Rudy heeft de camera ten minste al vastgehad en basseert zijn oordeel niet op de specs (wat jij blijkbaar wel doet.)

En ik ken jou niet maar zou over jouw autobiografische beschrijving kunnen zeggen dat je iemand bent die graag uitpakt met je camera (alla: de mijne is groter dan die van u), maar ik zal het niet doen...
                          http://www.digifotofreak.nl

Comment

Dus jij schrijft scherpe, soms ongegronde, kritiek en dan mag niemand reageren of meneer krijgt nen dégout ?
                            Ach ja, ik verschiet niet meer van jouw postings. Meestal denk ik : daar heb je'm weer. Aan de titel kan je al zien wat er gaat volgen
                            Als pleister op je wondje : ik heb ong. 8 maand geleden met de 7D + grip van een collega gewerkt en was in vele opzichten aangenaam verrast door het toestel. Maar om het daarom uit te roepen tot het Walhalla...

En nu terug on-topic : wel leuk dat je de D200 geen topper noemt. Hij heeft anders bijna al het lekkers van de D2X in zich. Ik zou de Sint erg dankbaar zijn met zo'n geschenk
                            Jonge jonge, wat een totale onzin. Maar het bewijst wat ik dacht. Durf niks te schrijven wat sommigen niet willen horen. Overigens, heb ik hier in deze topic scherpe kritiek gegeven???
                            En, ik zeg niet dat de d7 het walhalla is hé, ik werk er gewoon graag mee. De camera ligt me gewoon goed. Ook al heeft ie fouten. Ik ben dus wel de eerste om dat toe te geven hé.
                            Nog iets: Vergis je vooral niet, als er hier ene is die van merk verandert zoals van broek, omdat ie zonder vooroordelen iets anders wil / durft proberen ben ik het.
                            Waarom zou ik de d200 uitgeprobeert hebben denk je? Reviews had ik er al genoeg van gelezen. zoals jij.
                            Misschien ben ik hier wel de meest ruimdenkende van ons, en van mij mogen ze op mijn camera made in whatever zetten, als ie mij ligt, is het ok voor mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart
                              Ik verschiet inderdaad van zoveel onnozelheid.
                              Overigens heb ik wel een goe Kodakske maar ik vraag me af of je daar op het eerste gezicht verliefd op zou worden terwijl ik er veel erg mooie foto's mee heb gemaakt.
                              En toch was het zo !

Comment

Working...
                              X