Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TV-afstandsbediening voor 350D ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• TV-afstandsbediening voor 350D ???

Iemand postte ooit dat het mogelijk was om met een gewone TV-remote de 300D te bedienen.
    zou dit ook met de 350D mogelijk zijn.
    Ik vind het namelijk weggegooid geld om een afstandsbediening te kopen en die dan maar af en toe es te gebruiken.
    Last edited by dréten; 24 november 2005, 07:39.

Re: TV afstandsbediening voor 350D ???

Als je 350D infrarood heeft zou dit in principe moeten kunnen,het is alleen een kwestie van de juiste code te vinden die je op de remote moet instellen.Langs de andere kant,wat kost zo'n originele afstandbediening??Ik heb prijzen gehoord van rondt de 23 eur,da's nu ook het eind van de wereld niet hé
    Vitarake

Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

Comment

Re: TV afstandsbediening voor 350D ???

Ja, ik heb ook zo een afstandsbediening die je kan leren...
      Maar om die iets te leren moet je eerst wel de originele afstandsbediening daar voor houden.

Zou inderdaad wel mooi zijn moest dat kunnen.
      Canon EOS 5D met 3KG glas
      https://reisforum.net

Comment

Re: TV-afstandsbediening voor 350D ???

ondertussen nog niemand die mij raad kan geven?

Comment

heb er ook naar gezocht en niet gevonden, google leverde ook niks op...
          vanalles geprobeerd... (ook met PDA) niks!
          heb het dan maar uit pure miserie opgegeven en de RS-60E3 (met kabel dus) gekocht voor 19 euro, wat nu niet bepaald duur is
          Zen

Comment

Ik vind het namelijk weggegooid geld om een afstandsbediening te kopen en die dan maar af en toe es te gebruiken
            Waarom overweeg je dan de aanschaf ervan

Geloof me, de dag dat jou wens werkelijkheid wordt zul je in dit op elk forum kunnen lezen totdat het je oren uitkomt
            Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Working...
            X