Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben nieuw op het forum, en ben volop bezig met het kiezen welk toestel ik nu zou aanschaffen. Ik ben al eens de Canon 350D en de Nikon D50 gaan proberen qua grootte, en de Nikon bevalt me het meeste.
Woensdag valt dus het boekske van de Carrefour in de bus, en wa staat daarin? Toch wel diene Nikon zeker, dus ik daar gisteren naartoe, kwou wel eens zien welke lenzen daarbij zijn, nu....da hebben ze dus in zo goed als gene ene Carrefour in vooraad. Dus da plan is ook al afgeschaft. En de beide lenzen die ik daarbij zag staan kosten nergens meer dan 200€ dus Nikon zal gewoon zen magazijn aan het opkuisen zijn, en Carrefour heeft zelf een kitje samengesteld denk ik. Ge kunt die kit zelfs misschien goedkoper samenstellen.
Ook deze week opnieuw een Carrefour aanbieding ...
Nikon D50 met 18-55 plus 55-200 lenzen voor dezelfde prijs : 799 Euro !
Arnoldus
Als je de lat niet te hoog legt qua glaswerk zeker geen slechte prijs in mijn ogen.
De 18-55 heb ikzelf ook en die levert scherpe plaatjes en van de 55-200 hoor ik soms ook goede dingen.
en diegene da regelmatig in makro passeren hebben den d50 met den 18-55 daar al kunnen zien staan voor 499€
Ben er vandaag hen geweest, geen d50 !!! (Machelen) staat over de 600 euro. Net zoveel als in mijn plaatselijke fotowinkel... Over Welke makro heb jij het ?
Ben er vandaag hen geweest, geen d50 !!! (Machelen) staat over de 600 euro. Net zoveel als in mijn plaatselijke fotowinkel... Over Welke makro heb jij het ?
Over de "stroop-aan-uw-baard-smeren-als-lokmiddel-Makro of Carrefour" misschien ?
en diegene da regelmatig in makro passeren hebben den d50 met den 18-55 daar al kunnen zien staan voor 499€
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007
Oorspronkelijk geplaatst door nete
Over de "stroop-aan-uw-baard-smeren-als-lokmiddel-Makro of Carrefour" misschien ?
neenee Sloefie heeft daat een nikon D50met 18/55lens lens gekocht voor499€
Dacht ook eerst dat da de normle prijs was maar na wat vergelijking volgens mij zwaar misprijst.
Comment