Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanbieding carrefour Nikon D50

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aanbieding carrefour Nikon D50

Is dit een mooie aanbieding? Nikon D50, incl. 2 nikon lenzen

Nl. 28-100 nikon
    70-300 nikon

Alles samen voor 799€
    www.peter8596.fotopic.net

fuji finepix S5000-Olympus T-con 17

Re: Aanbieding carrefour Nikon D50

Dat is dan niet het Officiele Nikon D50 pakket met de kitlens.
    Deze lenzen zijn zeker minderwaardig.

Comment

ja, ik vind dat zelfs duur !
      een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

Duur?Ik heb hetzelfde betaald voor de D50 met 18-55 kitlens en wel een sd card van 1 gig erbij.Prijs 798€
        Marc

Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brabo17
          Is dit een mooie aanbieding? Nikon D50, incl. 2 nikon lenzen

Nl. 28-100 nikon
          70-300 nikon

Alles samen voor 799€
          prijs top-foto

579 + 190 + 180 = 949 € (met nog 100 € cashback)

Dus voor wat ze aanbieden is het m.i. een goede prijs. Vraag is dan of je voor dat geld niks beters kunt kopen.
          --
          Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Met de kitlens 18-55 kost die 699 euro bij Bartok in Hasselt.

Maar je zou hem beter kopen bij Topfoto, daar komt hij op 479 euro zonder lens.

Comment

Hallo!

Ik ben nieuw op het forum, en ben volop bezig met het kiezen welk toestel ik nu zou aanschaffen. Ik ben al eens de Canon 350D en de Nikon D50 gaan proberen qua grootte, en de Nikon bevalt me het meeste.

Woensdag valt dus het boekske van de Carrefour in de bus, en wa staat daarin? Toch wel diene Nikon zeker, dus ik daar gisteren naartoe, kwou wel eens zien welke lenzen daarbij zijn, nu....da hebben ze dus in zo goed als gene ene Carrefour in vooraad. Dus da plan is ook al afgeschaft. En de beide lenzen die ik daarbij zag staan kosten nergens meer dan 200€ dus Nikon zal gewoon zen magazijn aan het opkuisen zijn, en Carrefour heeft zelf een kitje samengesteld denk ik. Ge kunt die kit zelfs misschien goedkoper samenstellen.

Kga toch ni in de carrefour kopen precies.

Groetjes,

Stefan

Comment

toestel met twee goedkopere lenzen.
                een goedkopere lens hoeft niet slecht te zijn maar je moet ze dan toch uitkiezen.

koop een D50 met 1 deftige lens. als je de 50mm van nikon koopt dan kun je mss zelfs 2 deftige lenzen kopen.
                foto als spiegel of als venster?

Comment

Ook deze week opnieuw een Carrefour aanbieding ...
                  Nikon D50 met 18-55 plus 55-200 lenzen voor dezelfde prijs : 799 Euro !

Arnoldus
                  Yashica Minister D (1971) - Yashica 107 Multi Program (1989) - Nytech ND-5040 (2004) - Nikon D50 + Kitlens AF-S 18-55 mm - Nikkor 50 mm f/1.8D AF (2006) - Nikkor 55-200 mm AF-S DX VR (2007) - Nikkor 16-85 mm AF-S DX VR (2008) - Nikon D90 (2009).

Comment

en diegene da regelmatig in makro passeren hebben den d50 met den 18-55 daar al kunnen zien staan voor 499€

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arnoldus
                      Ook deze week opnieuw een Carrefour aanbieding ...
                      Nikon D50 met 18-55 plus 55-200 lenzen voor dezelfde prijs : 799 Euro !

Arnoldus
                      Als je de lat niet te hoog legt qua glaswerk zeker geen slechte prijs in mijn ogen.
                      De 18-55 heb ikzelf ook en die levert scherpe plaatjes en van de 55-200 hoor ik soms ook goede dingen.
                      fotosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sloefie
                        en diegene da regelmatig in makro passeren hebben den d50 met den 18-55 daar al kunnen zien staan voor 499€
                        Ben er vandaag hen geweest, geen d50 !!! (Machelen) staat over de 600 euro. Net zoveel als in mijn plaatselijke fotowinkel... Over Welke makro heb jij het ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007
                          Ben er vandaag hen geweest, geen d50 !!! (Machelen) staat over de 600 euro. Net zoveel als in mijn plaatselijke fotowinkel... Over Welke makro heb jij het ?

Over de "stroop-aan-uw-baard-smeren-als-lokmiddel-Makro of Carrefour" misschien ?
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sloefie
                            Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007
                            Oorspronkelijk geplaatst door nete
                            Over de "stroop-aan-uw-baard-smeren-als-lokmiddel-Makro of Carrefour" misschien ?
                            neenee Sloefie heeft daat een nikon D50met 18/55lens lens gekocht voor499€
                            Dacht ook eerst dat da de normle prijs was maar na wat vergelijking volgens mij zwaar misprijst.

Comment

Working...
                            X