Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70s - Err niet weg te krijgen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D70s - Err niet weg te krijgen

Na de CCD te cleanen zet ik de camera terug aan en wil afdrukken, maar volgende situatie doet zich voor:

Ik druk de ontspanknop half in => 'Err' op display, spiegel doet niets
    Ik druk de ontspanknop helemaal in => 1.5 keer klikt de spiegel, maar geen foto wordt genomen, 'Err' blijft op display.
    De spiegel blijft uitgeklapt staan
    Lens, batterij, geheugenkaart er allemaal al afgehaald en terug opgezet en zelfs een reset gedaan, niets helpt.

Weet er iemand nog raad?
    Morgen vertrek ik namelijk op weekend, het was de bedoeling dat m'n camera veel werk ging hebben

Re: D70s - Err niet weg te krijgen

Dit probleem had ik ook toen heb ik er een andere lens opgezet en was het verholpen heel vreemd

groet
    Dave
    Nikon F75 Nikon D70s nikkor 28-80 en 28-200 Manfrotto stokje met snelkoppel

Comment

Probleem is dat ik enkel de kitlens heb
      Toch bedankt.

Tussen haakjes, voor de Nikon freaks:
      In de winkel wisten ze me overlaatst te zeggen dat tussen dit en korte tijd de camera's niet meer naar De Beuckelaer worden verzonden voor cleaning/herstel, maar naar Roemenië. Nikon België zou dus verhuizen. Ik heb voor de zekerheid gevraagd of ik het wel goed begreep. Geen wachttijden meer van een week

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vulture
        Ik druk de ontspanknop helemaal in => 1.5 keer klikt de spiegel, maar geen foto wordt genomen, 'Err' blijft op display.
        Lens, batterij, geheugenkaart er allemaal al afgehaald en terug opgezet en zelfs een reset gedaan, niets helpt.
        Ja lap, de D70s heeft dat blijkbaar ook al. Hetzelfde heb ik enkele keren met mijn D70 voorgehad. Is toen even plots weer op mysterieuze wijze opgelost geraakt...

seppuku.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vulture
          Na de CCD te cleanen zet ik de camera terug aan en wil afdrukken, maar volgende situatie doet zich voor:

Weet er iemand nog raad?
          Morgen vertrek ik namelijk op weekend, het was de bedoeling dat m'n camera veel werk ging hebben

Met mijn d70 ook ooit eens voorgehad.
          Het leek bij het laatste shot of er een action niet volledig werd volbracht.
          Ik heb dit in der tijd kunnen oplossen door de diepteveld knop(naast lens) in te drukken.
          Hij( wat het ook was) floepte zo weer op zijn plaats.
          Ik denk nog 20.000 shots erna, nooit meer problemen mee gehad.
          Of dit echter de oplossing is, weet ik niet.
          Maar bij mij werkte dit picco bello.
          kurt
          Echter moet ik je wel zeggen dat ik geen err op de camera had.
          Ik denk dat je je toestel beter toch eens binnendoet.
          Hoe rampzalig dit ook is.
          En, weet je.
          Misschien doe je er meer kwaad dan goe mee,
          Er zelf te proberen aan froetselen.
          Dat moet ieder voor zich bepalen.
          Blog: http://kurtsesselle.blogspot.com/

Comment

Working...
          X