Hallo daar,
Nadat ik enkele prachtige fotos heb gezien, lijkt mij het heel erg interessant en boeiend om zelf foto's te nemen.
Maar aangezien ik een totale leek ben heb ik geen flauw idee hoe te beginnen.
Ik zou graag weten wat voor camera ik mij het best aanschaf als instapmodel,
ik heb me laten vertellen dat de canon powershots goeie prijs/kwaliteit verhoudingen hebben.
Ook zou ik graag weten wat de eerste stappen zijn
(dingen zoals tips,met wat soort foto's kan je best beginnen,enkele dingen over nabewerking misschien).
Misschien iemand die mij een beetje wil helpen via een instant messenger ofzo ?
Alvast bedankt
edit:
Dit is het toestel dat mij aangeraden werd door een collega.
Nadat ik enkele prachtige fotos heb gezien, lijkt mij het heel erg interessant en boeiend om zelf foto's te nemen.
Maar aangezien ik een totale leek ben heb ik geen flauw idee hoe te beginnen.
Ik zou graag weten wat voor camera ik mij het best aanschaf als instapmodel,
ik heb me laten vertellen dat de canon powershots goeie prijs/kwaliteit verhoudingen hebben.
Ook zou ik graag weten wat de eerste stappen zijn
(dingen zoals tips,met wat soort foto's kan je best beginnen,enkele dingen over nabewerking misschien).
Misschien iemand die mij een beetje wil helpen via een instant messenger ofzo ?
Alvast bedankt
edit:
Dit is het toestel dat mij aangeraden werd door een collega.
Code:
[B] Konica-Minolta Dimage S414[/B] Categorie Digitale Camera Merk Konica Minolta Sensorresolutie 4 Megapixels Optischer Zoom 4 x Digitale zoom 2,2 x Gewicht 335 g Cameratype Compact Zoeker Type Optisch LCD-Displaygrootte 1,8 inch Geheugen type CompactFlash Kaart , MultiMedia Kaart Opslagcapaciteit 16 MB Type flits Ingebouwd Type optische sensor CCD Lensopening F/3.0-3.6 Min. focusafstand 7,15 mm Max. focusafstand 28,6 mm Sluiter tijd 4-1/1000 s Video ingang Met video capture Lichtgevoeligheid ISO 100 , ISO 200 , ISO 400 , ISO 64 Video Resolutie 320x240 Beeld Formaat JPEG , TIFF Batterij AA x 1 Speciale effecten Zwart/Wit , Neutraal , Sepia , Solarisatie , Levendig , Fijn Rode-Ogen-Correctie Met Rode Ogen Reductie Service & Ondersteuning 1 jaar garantie Bouwjaar 2004 Breedte 11,4 cm Diepte 5,9 cm Hoogte 6,5 cm
Comment