Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baal van Canon powershot Pro 1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Baal van Canon powershot Pro 1

Ik heb even dringend jullie hulp nodig.

Op dit moment heb ik een Canon Powershot Pro 1. Ik ben een leek en heb deze op advies van de man van de winkel gekocht.

Stom... Nu, meer dan een jaar later....Een ietsiepietsie wijzer op foto gebied....

Ik wil... Sportfoto`s maken, een snelle camera, eentje die in auto beter is.

Wat blijkt... Ik kan op geen enkele manier mooie foto`s maken van mijn paarden, honden, sportwedstrijden enz... Waar flinke snelheid bij komt kijken haakt mijn Canon af. Focussen gaat ontzettend traag.

Wie kent dit en wie kan me tips geven. Mijn Canon gaat de deur uit en er komt dus iets anders. Welke camera is geschikt voor mijn doelen ?

Heb een Nikon D70s in mijn hand gehad en ik moet zeggen... snel, helder, makkelijk.....Diafragma instellen ging erg makkelijk en ondanks dat mij destijds verteld werd dan mijn Canon zeer makkelijk in gebruik is, vind ik het geen makkelijk toestel....

Wie kan me helpen ? Alvast mijn dank !
    Blijf jezelf, er zijn al genoeg andere.....

Re: Baal van Canon powershot Pro 1

je vergelijkt twee klasses.

compact vs dslr.

een powershot blijft een compact met zijn voor en nadelen.
    een dslr heeft ook zo zijn voor en nadelen..

je moet de D70s eens met een 10D of 20D van canon vergelijken
    foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
      je vergelijkt twee klasses.

compact vs dslr.

een powershot blijft een compact met zijn voor en nadelen.
      een dslr heeft ook zo zijn voor en nadelen..

je moet de D70s eens met een 10D of 20D van canon vergelijken
      ja, maar dat is het hem juist. Ik ben nog niet zover dat ik dat kan vergelijken.