Kijk wat ik voor heb : eerste kontact na aankoop van toestel
Hi ,
Last week I order two digital cameras : 1 art.820115 Fuji finepix S602
: 1 art.819461 Minolta Dimage F100
De delivery was perfect and on time,thanks.
Only one small problem:
For the Fuji camera I didn't received a warranty certificate
Can you please send me a.s.a.p. this certificate to my address please?
If possible also a Dutch manuel for the Fuji finepix S602
Many thanks.
respons nu van hun :
please send us the serial no. of your camera ! We need it to order a warranty card.
Kind Regards
Björn Hinterscheid
Dan geef ik mijn serie nr door :
Thanks for your response on my mail.
My serial number : 2FL03401
Maar omdat ik niets meer hoor van hun mail ik naar Fuji begie met de vraag hoe zoiets kan gebeuren een antwoort kijk :
Goede dag,
Wat uw Fuji S602 betreft: het verwonderd mij zeer sterk het ontbreken van
1) da garantiekaart
2) de Nederlandse vertaling
Normaal gezien heeft elk digitaal toestel een unieke garantiekaart !
Op naam van Belgian Fuji Agency! + bodynumber S602 toestel
Voor de nederlandstalige handleiding kan U het bekomen via ons.
Het waarom de garantiekaart ontbreekt heb ik geen antwoord.
Behalve indien dit een toestel is die niet door ons werd verkocht
Gelieve uw verkoper te raadplegen.
Bij eventuele betwistingen,gelieve ons uw bodynumber van uw toestel te melden
Wij kunnen opzoeken of het toestel via ons kanaal verdeeld werd
Groetjes
Heireman Elie
Man. Tech. Dept.
Belgian Fuji Agency
dat nr heb ik dan ook door gemaild en de verassing was :
Goede morgen,
Heb uw bodynumber niet gevonden in onze database!
Slecht nieuws dus!Kontakteer Topvision zo rap mogelijk en vragen of ze de garantiekaart
Van land van herkomst kunnen leveren.Blijkbaar verkopen ze apparaten van her en der,maar deze is niet
Afkomstig uit België!Je moet zowie zo een garantiekaart hebben wil je van een world wide warranty genieten.
Indien er betwistingen ontstaan met Topvision, vraag of ze kontakt nemen met mij.
Vriendelijke groeten,
Heireman Elie
Man. Tech. Dept.
Belgian Fuji Agency
Hi ,
Last week I order two digital cameras : 1 art.820115 Fuji finepix S602
: 1 art.819461 Minolta Dimage F100
De delivery was perfect and on time,thanks.
Only one small problem:
For the Fuji camera I didn't received a warranty certificate
Can you please send me a.s.a.p. this certificate to my address please?
If possible also a Dutch manuel for the Fuji finepix S602
Many thanks.
respons nu van hun :
please send us the serial no. of your camera ! We need it to order a warranty card.
Kind Regards
Björn Hinterscheid
Dan geef ik mijn serie nr door :
Thanks for your response on my mail.
My serial number : 2FL03401
Maar omdat ik niets meer hoor van hun mail ik naar Fuji begie met de vraag hoe zoiets kan gebeuren een antwoort kijk :
Goede dag,
Wat uw Fuji S602 betreft: het verwonderd mij zeer sterk het ontbreken van
1) da garantiekaart
2) de Nederlandse vertaling
Normaal gezien heeft elk digitaal toestel een unieke garantiekaart !
Op naam van Belgian Fuji Agency! + bodynumber S602 toestel
Voor de nederlandstalige handleiding kan U het bekomen via ons.
Het waarom de garantiekaart ontbreekt heb ik geen antwoord.
Behalve indien dit een toestel is die niet door ons werd verkocht
Gelieve uw verkoper te raadplegen.
Bij eventuele betwistingen,gelieve ons uw bodynumber van uw toestel te melden
Wij kunnen opzoeken of het toestel via ons kanaal verdeeld werd
Groetjes
Heireman Elie
Man. Tech. Dept.
Belgian Fuji Agency
dat nr heb ik dan ook door gemaild en de verassing was :
Goede morgen,
Heb uw bodynumber niet gevonden in onze database!
Slecht nieuws dus!Kontakteer Topvision zo rap mogelijk en vragen of ze de garantiekaart
Van land van herkomst kunnen leveren.Blijkbaar verkopen ze apparaten van her en der,maar deze is niet
Afkomstig uit België!Je moet zowie zo een garantiekaart hebben wil je van een world wide warranty genieten.
Indien er betwistingen ontstaan met Topvision, vraag of ze kontakt nemen met mij.
Vriendelijke groeten,
Heireman Elie
Man. Tech. Dept.
Belgian Fuji Agency
Comment