Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

top vision is niet te vertrouwen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Rudy
    Tot het zover is!!!! Maar, daar gaat het niet over, die transportkost is niet de kwestie, het gaat om de service, geloof me, een herstelling van een digitaal toestel kost bakken vol geld, goede garantie en nazorg is primordiaal!!!

    Groetjes
    Rudy
    Het is bij mij al eens zover geweest Rudy, vandaar dat ik het weet... En het is probleemloos gebleken...
    Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

    Comment


    • #32
      Goed lezen hé Marc,

      Ik zeg verstand komt misschien met de jaren, dat is niet hetzelfde dan dat mensen niet verstandig zouden zijn, hé..
      Ik doe het in ieder geval niet meer voor high tech toestellen!!! Tenzij het verschil voor mij belangrijk genoeg zou zijn, en dat is nu net de nuance, ik vind 200€ niet genoeg, jij misschien wel. (maar met de 5700 was het eerder 100e op het ogenblik dat ik hem kocht)
      Groeten
      Rudy

      Comment


      • #33
        Soit, ik heb mijne RS dan toch in het buitenland gekocht hé ! ( Maar dat wist ik eigenlijk pas op het laatste moment )
        Hopelijk krijg ik daar geen stukken mee...

        Maar kom, ik heb er dan toch al zo lang plezier van gehad !

        En vertel me nu aub niet dat hier kopen een waarborg is voor goede service !
        Dat KAN zo zijn, en het zal wellicht iets makkelijker zijn, omdat de verkoper om de hoek woont - maar slechte service komt ook in ons landje voor, hoor !

        Drie vierde van de verkopers zijn dozenschuivers en dan moet je nog het geluk hebben dat ze hun administratie perfect in orde kunnen houden om je waarborg-claim goed te kunnen opvolgen.




        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #34
          Goeien RS hé;-)
          Ondertussen is de garantie al afgelopen, maar , Dortmund is niet zo ver, neem je de lexus toch....
          Rudy

          Comment


          • #35
            Originally posted by Rudy
            Goeien RS hé;-)
            Ondertussen is de garantie al afgelopen, maar , Dortmund is niet zo ver, neem je de lexus toch....
            Rudy
            Geeft wel meer comfort als ne Lotus he !
            En heeft GPS on board ! ( = een hele vriendelijke madam die u vertelt hoe je moet rijden ! )

            Geen geknoei met Ipaqs die niet met Ridata werken

            Oei, ik ben je aan het plagen !

            Allez, een kleine troost: ben vandaag ook in Keerbergen geweest: heb daar een gedetailleerde uitleg gekregen over de werking van memory en het klopt wat je zegt over Ridata, hoor !

            Maar nu moet ik mijne laptop met vier lijmklemmen vastschroeven aan mijnen bureau..... hij VLIEGT namelijk !!

            ( Neen ik ga niet zeggen hoe snel, want er zijn er misschien die meekijken )
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #36
              Euh... Marc, wat zei Rudy over de Ridata's wat correct was ?? Ben nieuwsgierig nu !
              Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

              Comment


              • #37
                Kzal u es wat terug plagen se, ge hebt erom gevraagt!!!!
                Lotus is wel van mij hé, en tegen dat ge met zone boot vertrokken zijn , ben ik al op de terugweg;-)

                De Ipaq gps staat trouwens alweer een statie verder dan de lexus gps...maar ja ,de jappen kunnen dan ook enkel kopieren hé
                En euh, het is de ridata die niet werkt, NIET de ipaq!!!het een is noname, die die de at comptibilteit aan zijn laars lapt, omdat ze daar extra voor moeten dokken!
                Hou uwe laptop maar goed vast, tzal nodig zijn een ALDI computer, de vervaldag toch nagezien?? foei!!!!(pakje boter bijgekregen toch?)
                Trouwens, nog iets gekocht in Keerbergen, of alleen maar info gewonnen van die vriendelijkelandgenoot van mij??

                poets wederom poets!!!!

                Originally posted by Marc
                Originally posted by Rudy
                Goeien RS hé;-)
                Ondertussen is de garantie al afgelopen, maar , Dortmund is niet zo ver, neem je de lexus toch....
                Rudy
                Geeft wel meer comfort als ne Lotus he !
                En heeft GPS on board ! ( = een hele vriendelijke madam die u vertelt hoe je moet rijden ! )

                Geen geknoei met Ipaqs die niet met Ridata werken

                Oei, ik ben je aan het plagen !

                Allez, een kleine troost: ben vandaag ook in Keerbergen geweest: heb daar een gedetailleerde uitleg gekregen over de werking van memory en het klopt wat je zegt over Ridata, hoor !

                Maar nu moet ik mijne laptop met vier lijmklemmen vastschroeven aan mijnen bureau..... hij VLIEGT namelijk !!

                ( Neen ik ga niet zeggen hoe snel, want er zijn er misschien die meekijken )

                Comment


                • #38
                  Nope, ik heb daar zaken gedaan !

                  Enfin, Transcend geheugen...

                  Het schijnt een goedkoop Taiwanees merkske te zijn ...
                  Hopelijk is het ook goed.

                  Btw - ik betaal mijne laptop dus wel zelf ! Niks van de firma en ik kan ook geen BTW aftrekken...

                  Daarom dat ik waarschijnlijk aan de Aldi ga staan met een plastic bekertje.... ( Gij geeft toch ook iets he ??? )

                  Maar ja. ik kan dan ook gene L. kopen he !

                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Marc
                    Nope, ik heb daar zaken gedaan !

                    Enfin, Transcend geheugen...

                    Het schijnt een goedkoop Taiwanees merkske te zijn ...
                    Hopelijk is het ook goed.

                    Ge hebt garantie in ieder geval!!!! Ik heb van dat merk toch nog al gehoord

                    Btw - ik betaal mijne laptop dus wel zelf ! Niks van de firma en ik kan ook geen BTW aftrekken...

                    Helaba, mijne nieuwen toshiba is ook mijnen eigen bak hoor!!! Maar ik werk toch nog voornamelijk op mijne vaste pc, ook al vanwege de beter beeldkwaliteit van een crt scherm, ik heb ook een 17inch nueovo tftke staan, dik 40000 ballen, en toch stukken minder goed dan mijn sony 420 (19inch). Ik spreek over foto en beeldbewerking, niet voor tekst en zo!!!

                    Daarom dat ik waarschijnlijk aan de Aldi ga staan met een plastic bekertje.... ( Gij geeft toch ook iets he ??? )

                    Ik zie u daar al staan met u bekertje....;-))


                    Maar ja. ik kan dan ook gene L. kopen he !

                    Ieder zijn plezierke hé.
                    Ben al aan het uitzien naar ietske nieuws, nog exotischer!!!

                    Greeettttzzzz
                    Rudy

                    Comment


                    • #40
                      Het laatste wat ik van hun in topvision heb gehoord is Dear Mr. Versweyveld,

                      we have checked this, but we can`t get a international warranty card. If the camera has an error send it back to us. We repair it for free in the 2 years warranty time.


                      Kind Regards
                      Björn Hinterscheid
                      Maar ik ga hier niet mee akkoord hoor
                      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Loodgieterke
                        Het laatste wat ik van hun in topvision heb gehoord is Dear Mr. Versweyveld,

                        we have checked this, but we can`t get a international warranty card. If the camera has an error send it back to us. We repair it for free in the 2 years warranty time.


                        Kind Regards
                        Björn Hinterscheid
                        Maar ik ga hier niet mee akkoord hoor

                        Das toch wel bijzonder eigenaardig...het enige dat ik me hierbij kan voorstellen is dat ze bij Topvision de "unieke" garantiekaart van je toestel zijn kwijtgespeeld. Ze doen wel een ( al dan niet geslaagde poging) om enige "garantie" te bieden. Daarenboven krijg je plots 2 jaar garantie....ik maar 1 jaar Fuji garantie.
                        Wat ik zou doen is dit antwoord doormailen naar Fuji België ( in de veronderstelling dat die ook verantwoordelijk zijn voor Luxemburg). Topvision is immers in Luxemburg gevestigd ( voor de gemakkelijkheid vergeten we effe de Duitse vestiging) en kijken wat Fuji zelf hiervan zegt. Bewaar de email van Topvision maar goed, die heeft dezelfde waarde als een brief.
                        Peter

                        http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                        http://www.photoblog.be/peterwarson

                        Comment


                        • #42
                          ja zal ik zeker bewaren maar ik ga hier niet mee akkoord en heb al een mail terug gestuurd dat ik persoonlijk het toestel zal terug brengen en een ander zal mee nemen hij is mij namelijk aan het kwaad maken en mijn stoppen zijn een beetje aan het lichten dus dat mag hij niet doen kan slecht af lopen en geloof mij, eerst zet ik nog eens alles op alles zowel in belgie als duitsland ik heb deze al ingelicht en zal inderdaad eens zien wat ze te zeggen hebben op deze mail maar op 22-11-2002 ga ik naar daar(topvision) persoonlijk een moment om dat te fotograferen geloof me
                          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                          Comment


                          • #43
                            Moraal van het verhaal ?!!!? Koop ook al je meubels bij een beenhouwer in Luxemburg of Duitsland. !!!!

                            Comment


                            • #44
                              mmmm daar sta ik honderd procent achter flurk en inderdaad ik had nog nooit iets gekocht via internet maar als ik op dit forum kwam om info op te doen kwestie van wat zou ik kopen en waar, is het net of dat het geen probleem kan geven want iedereen heeft alles op 5 dagen gekregen en is in de wolken en nooit problemen enz..... dus zet ik ook deze stap en ben nu goed in het zak gezet maar IK had slimmer moeten zijn maar daar is deze forum toch ook voor dacht ik als het niet goed gaat mag je het toch ook zeggen he dan weten de mensen ten minste mmmm zou ik het wagen om daar iets te kopen
                              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                              Comment


                              • #45
                                Verdikke loodgieterke, spijtige zaak !

                                Tja, en als het slecht is mag (moet !) het ook gezegd worden hé !

                                Ik stel voor dat alle klanten die reeds iets gekocht hebben bij Topvision (mezelf incluis), een mailke sturen naar Top Vision om duidelijk te maken dat we dit niet kunnen appreciëren en dat ze beter hun best gaan moeten doen voor U...
                                Dat we anders (verplicht gaan zijn) negatieve reclame (te) zullen verspreiden via dit forum.

                                Baat het niet, dan hebben het toch geprobeerd hé ! Trouwens, ik kan me bijna niet inbeelden dat een verkoper die in de fout gaat (door garantiekaart te verliezen), geen nieuwe kan aanvragen bij zijn invoerder, of in ieder geval bij Fuji zelf... Dat niet Jan en alleman dit kan, tot daar, maar een verkoper ??

                                Enfin, hopelijk geraakt alles in orde !
                                Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

                                Comment

                                Working...
                                X