Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

top vision is niet te vertrouwen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Loodgieterke
    De dag dat mijn kaart in de bus steekt ( eerst zien en dan geloven )
    dan zijn jullie de eerste die het zullen weten en geef ik een vat bier.
    Oproep aan Mic: tover eens een garantiekaart van een Fuji uit je PS! Alles voor een vat bier!
    I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

    Comment


    • #62
      Ja loodgieterke,

      Op die manier kan een garantiekaart dus toch nuttig zijn, en dit zonder brokken aan het bijbehorende toestel.

      Gezondheid Pietje

      Comment


      • #63
        De dag dat mijn kaart in de bus steekt ( eerst zien en dan geloven )
        dan zijn jullie de eerste die het zullen weten en geef ik een vat bier
        Daar houden we je aan. Volgende BD dag kom je toch ook hé
        Peter

        http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
        http://www.photoblog.be/peterwarson

        Comment


        • #64
          Ik zie het je hebt al grote dorst Peter1 maar ik zal er voor zorgen hoor maar je mag dan wel niet met de auto komen hé
          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

          Comment


          • #65
            maar voorlopig heb ik nog niets gekregen hoor ben nog altijd aan het wachten op mijn garantie kaart
            Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

            Comment


            • #66
              nog altijd niets gezien of gehoord van top vision ik denk als ik een mail stuur naar topvision dat die rechtstreeks in de prullemand gaat
              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

              Comment


              • #67
                Stuur eens een mail t.a.v. Pia Heid. Dat blijkt te werken.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Loodgieterke
                  De dag dat mijn kaart in de bus steekt ( eerst zien en dan geloven )
                  dan zijn jullie de eerste die het zullen weten en geef ik een vat bier.
                  Hier valt een vat bier te verdienen:

                  Oplossing

                  Wie maakt een kopie van zijn garantiekaart ?
                  Men zet er op op met grote letters vervangkaart
                  Zet het juiste garantienummer erop
                  Aankoopbon van de onwillege leverancier
                  En per fax zenden aan de fabrikant.
                  Met verzoek dringend eentje op te zenden.

                  WERKT, alvast proost
                  Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                  Comment


                  • #69
                    Nu nog staffer ik zou er over liegen dat ik geen garantie kaart heb da is echt straf
                    Mijnheer,

                    In antwoord op uw schrijven van 18/11/2002 kunnen wij u melden dat alle toestellen door ons uitgeleverd een Nederlandstalige handleiding en een garantiekaart van Belgian Fuji Agency in de verpakking hebben. Het is zo dat de verdeling van Fujifilm produkten nationaal geregeld wordt evenals de reparatie en garantiedienst.

                    U bent steeds vrij te kopen waar u wil maar dan wel met de gebruiken van het land van aankoop.

                    Met vriendelijke groeten,
                    Kristien Vivile
                    Secretary Consumer Prod. Dept.
                    Belgian Fuji Agency
                    tel: 010/23.85.52

                    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                    Comment


                    • #70
                      Weer een mail gekregen maar terug een waar ik niets mee ben
                      Dear Mr. Versweyveld,

                      sorry for the problems ! We didn`t get a warranty card. If the camera has an error, send it back to us (please send also a copy of the bill and an error message).


                      Kind Regards
                      Björn Hinterscheid
                      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                      Comment


                      • #71
                        Verrekt zeg wel vervelend.... Maar ze proberen precies toch iets te doen? ( daar gaat ons vat )
                        Ik zou toch heel de zaak nog een aankaarten bij Fuji hoor met copie van al het 'ge-mail', je weet maar nooit.
                        Peter

                        http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                        http://www.photoblog.be/peterwarson

                        Comment


                        • #72
                          Zeg Loodgieterke, als je weet dat je toestel uit Duitsland komt, kan je dan niet eens proberen om rechtstreeks met Fuji-Duitsland contact te nemen. Mits doorgeven van het serienummer, kunnen ze misschien een copie van de garantiekaart opsturen.

                          Overigens, was de originele verpakking van je toestel al geopend bij levering ? Mijn doos was verzegeld met een sticker van de fabrikant en dus ongeopend. Misschien ligt de fout wel bij Fuji en niet bij Topvision.

                          Comment


                          • #73
                            ik begrijp niet dat je hiervoor contact opneemt met fuji belgië, en nog straffer dat die ook nog reageren.

                            Die mensen hebben op dit toestel nu eens niets verdiend, maar ze moeten wel de fout ervan oplossen.

                            Doe wat de vorige poster zegt, neem contact op met fuji duitsland.

                            Ik hoop dat dit topic snel verdwijnt, want de titel klopt niet (zoals je zelf al aangeeft: 'verzegelde doos') ofwel moet je de titel veranderen..
                            ToM.___ //Fuji s602.
                            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                            It goes to 11 you know? 1 louder.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Loodgieterke
                              Kijk wat ik voor heb : eerste kontact na aankoop van toestel
                              Hi ,
                              Last week I order two digital cameras : 1 art.820115 Fuji finepix S602
                              : 1 art.819461 Minolta Dimage F100

                              De delivery was perfect and on time,thanks.
                              Only one small problem:
                              For the Fuji camera I didn't received a warranty certificate
                              Can you please send me a.s.a.p. this certificate to my address please?
                              If possible also a Dutch manuel for the Fuji finepix S602
                              Many thanks.
                              respons nu van hun :
                              please send us the serial no. of your camera ! We need it to order a warranty card.


                              Kind Regards
                              Björn Hinterscheid
                              Dan geef ik mijn serie nr door :
                              Thanks for your response on my mail.
                              My serial number : 2FL03401
                              Maar omdat ik niets meer hoor van hun mail ik naar Fuji begie met de vraag hoe zoiets kan gebeuren een antwoort kijk :
                              Goede dag,



                              Wat uw Fuji S602 betreft: het verwonderd mij zeer sterk het ontbreken van

                              1) da garantiekaart

                              2) de Nederlandse vertaling



                              Normaal gezien heeft elk digitaal toestel een unieke garantiekaart !

                              Op naam van Belgian Fuji Agency! + bodynumber S602 toestel



                              Voor de nederlandstalige handleiding kan U het bekomen via ons.



                              Het waarom de garantiekaart ontbreekt heb ik geen antwoord.

                              Behalve indien dit een toestel is die niet door ons werd verkocht

                              Gelieve uw verkoper te raadplegen.

                              Bij eventuele betwistingen,gelieve ons uw bodynumber van uw toestel te melden

                              Wij kunnen opzoeken of het toestel via ons kanaal verdeeld werd



                              Groetjes







                              Heireman Elie

                              Man. Tech. Dept.

                              Belgian Fuji Agency

                              dat nr heb ik dan ook door gemaild en de verassing was :
                              Goede morgen,



                              Heb uw bodynumber niet gevonden in onze database!

                              Slecht nieuws dus!Kontakteer Topvision zo rap mogelijk en vragen of ze de garantiekaart

                              Van land van herkomst kunnen leveren.Blijkbaar verkopen ze apparaten van her en der,maar deze is niet

                              Afkomstig uit België!Je moet zowie zo een garantiekaart hebben wil je van een world wide warranty genieten.

                              Indien er betwistingen ontstaan met Topvision, vraag of ze kontakt nemen met mij.

                              Vriendelijke groeten,





                              Heireman Elie

                              Man. Tech. Dept.

                              Belgian Fuji Agency




                              Hallo,

                              Ik heb je Garantiekaart hier voor een FinePix S602Zoom en ik heb me toch een dorst.

                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                              Comment


                              • #75
                                een orginele voor mij ? en moet bijn body nr er niet op staan ? Je maakt maar een grapje zekers
                                Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                                Comment

                                Working...
                                X