Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gewoon jullie mening aub

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gewoon jullie mening aub

Oorspronkelijk geplaatst door RuZ
    Blijkbaar komt de FUJI FinePix Z1 goed uit de Fnac-testen.
    Zou dit iets zijn? Ik heb de camera nodig voor voornamelijk familiekiekjes (binnen en buiten).
    Het enige wat me nog tegenstaat is dat de camera geen aparte zoeker heeft. Zijn er BD'ers die zo een cameraatje hebben met enkel een lcd-scherm? Missen jullie die zoeker dan nooit?
    Ik heb ook nog een S7000, en kijk toch regelmatig door de zoeker ipv het schermpje.
    Je moet maar eens door een paar zoekers kijken van die kleine compactjes en er dan een foto mee trekken, dan ga je begrijpen waarom ze die er beter af laten
    Maar een voordeel kan ik het zeker niet noemen, want het display verbruikt stroom terwijl een zoeker dat niet doet, en bij die kleine toestellen moet je al zo geweldig oppassen om niet te bewegen tijdens het afdrukken, en dan ben je ook nog eens verplicht om het ver van je lichaam te houden

@ arleke: heb eens gekeken naar een review van je toestel, en dit zat volgens mij in een relatief lage(re) prijsklasse, en eigenschappen zoals snelheid moeten nu eenmaal betaald worden
    Last edited by Tony smeT; 27 augustus 2005, 12:57.

Comment

Working...
    X