Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke camera nodig?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke camera nodig?

Halo,

eerst en vooral ik ben een volledige leek in de fotografiewereld.

Ik heb zelf een mtb organisatie samen met 3 vrienden, sommige van onze activiteiten zijn verslagen maken van vaste routes, wedstrijden, bijeenkomsten, enz... (www.4bikers.be)
    Hier horen natuurlijk ook foto's bij. Voor het moment heb ik een Sony Cybershot S-90. Ik trek daar dus de foto's mee, maar het is meer een lucky shot dan weten waar ik mee bezig ben. Hij staat dan ook altijd op Automatisch.

Nu is de vraag: mits wat tips of een beetje know-how, kan ik met deze camera deftige "actie" foto's en vooral zuivere foto's trekken of zouden we beter investeren in een meer "professioneel" toestel.

Indien het dat laatste zou zijn, zou ik dan ook een soort cursus volgen. Het is een beetje belachelijk om met zulk materiaal rond te lopen en niet weten wat ge ermee kunt doen hé.

alvast bedankt
    vriendelijke groeten
    Nico
    350D - kitlens - Tamron AF SP 28-75/2.8 - ...

Re: Welke camera nodig?

Oorspronkelijk geplaatst door Nico_mtb
    Indien het dat laatste zou zijn, zou ik dan ook een soort cursus volgen. Het is een beetje belachelijk om met zulk materiaal rond te lopen en niet weten wat ge ermee kunt doen hé.
    Inderdaad, zo lopen er al genoeg rond. Een cursus volgen zal waarschijnlijk wel niet nodig zijn, op internet is zeer veel te vinden. Gebruik maar eens de zoekfunctie op dit forum als je een vraag hebt.