De 256 MB SanDisk Extreme CF kaart wordt direct bij de camera meegeleverd.
bij mij niet ze hebben mij gezegd dat ik het toestel moest registreren
. Uw registratie voor een gratis 256 MB CompactFlash kaart is met succes uitgevoerd. Uw aanvraag wordt nu verwerkt en de geheugenkaart wordt binnen 14 dagen verzonden. De werkelijke levertijd is echter afhankelijk van TPG Post
dit was het antwoord
de mijne kwam ook binnen twee weken aan, en ben er wel blij mee. Op vakantie schrijf ik die kaart vol op 1 dag, als ik JPG normal quality gebruik, stuk of 150 fotos dan. Met RAW gaat het al heel snel vol natuurlijk.
Canon 350D - Sigma 18-50mm F2.8 en Canon 70-300 IS
Gefeliciteerd. Uw registratie voor een gratis 256 MB CompactFlash kaart is met succes uitgevoerd. Uw aanvraag wordt nu verwerkt en de geheugenkaart wordt binnen 14 dagen verzonden. De werkelijke levertijd is echter afhankelijk van TPG Post.
Bedankt dat u een Canon product heeft gekocht. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe EOS 350D of EOS 20D, uw gratis 256 MB CompactFlash kaart en de CANON iMAGE GATEWAY online fotoservice.
Door u bij CANON iMAGE GATEWAY te registreren, krijgt u automatisch toegang tot een groot aantal andere diensten bij My Canon. Om deze te kunnen gebruiken, gaat u naar http://www.cig.canon-europe.com of volgt u de links naar My Canon bij de CANON iMAGE GATEWAY.
Online ondersteuning voor CANON iMAGE GATEWAY is verkrijgbaar via:
Ik heb mijn 350D gekocht op 6 mei en ongeveer een week later op CIG geregistreerd. Ik wacht momenteel ook nog steeds op dat 256 MB kaartje. Gelukkig had ik via Grobet al wel een 1GB kaart gekregen
Comment