Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dringend vraagje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: dringend vraagje

Als hij de groothoek niet vaak gebruikt juist wel de kitlens!
    60 euro is een peuleschilletje en dan heb je er tenminste EEN al zijn er betere; niet vaak is tenslotte iets anders dan NOOIT en anders moet je later toch groothoek bijkopen voor veel geld.
    Die canon heeft een crop van 1.6 dus het is sowieso nog erger dan met Nikon.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

Comment

Hoi,

bedankt beste mensjes,

Heb me vandaag het kitje van 1269 aangeschaft. ziet er voorlopig goed genoeg uit voor mij.

de volgende aanschaf wordt nog een flitsertje, en ik heb mijn oog laten vallen op deze lens: EF 28-300mm f/3.5-5.6L IS USM. Ik denk wel dat dit een goed lensje is met een ruim bereik. kan ik misschien beter in ene keer genoeg geld uitgeven en deze kopen?? Of niet?? Enne welke flitser raden jullie me aan?? De 580EX da zal wel voldoen zeker??

Alvast bedankt hé

Nikon D810 en nen hoop glas

Comment

ik zou of de 300D of de 10D/20D kopen moest ik voor canon gaan.

supersuper zooms zijn idd beter te vermijden.
        foto als spiegel of als venster?

Comment

ik heb mijn oog laten vallen op deze lens: EF 28-300mm f/3.5-5.6L IS USM. Ik denk wel dat dit een goed lensje is met een ruim bereik. kan ik misschien beter in ene keer genoeg geld uitgeven en deze kopen?? Of niet?? Enne welke flitser raden jullie me aan?? De 580EX da zal wel voldoen zeker?
          De 580 EX is een prima keuze

De lens is dit echter niet en vermits de ketting maar zo sterk is als haar zwakste schakel zal deze lens zonder twijfel de zwakste schakel worden.
          Blijf ver weg van superzooms en ga voor zoomlenzen van Max 3X en dan nog liefst F2.8 over het ganse bereik.

MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
            De 580 EX is een prima keuze

De lens is dit echter niet en vermits de ketting maar zo sterk is als haar zwakste schakel zal deze lens zonder twijfel de zwakste schakel worden.
            Blijf ver weg van superzooms en ga voor zoomlenzen van Max 3X en dan nog liefst F2.8 over het ganse bereik.

MVG, Jeff
            Maar waarom toch??

Deze superzooms zijn echt wel goed, je hebt tenminste geen heel arsenaal lenzen nodig, en moet niet om de haverklap van lens veranderen. Zie mij sleuren met mijn materiaal, niet normaal. waarom? allemaal 2.8 zooms met max 3x bereik. Misschien wel iets beter optisch dan een superzoom, maar ik hou er wel nen hernia aan over!!
            De 28-300 L IS, moest die bestaan voor Minolta, direkt zou ik hem kopen!!

Comment

Working...
            X