Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sony dsc H1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sony dsc H1

Hallo..
    ik ben van plan een niewe camera te kopen. Ik doe aan fotobewerking in photoshop, dus moet mn camera wel deftige foto's leveren. Ik had al gedacht aan een Sony dsc H1, die camera zit zo rond mijn budget.. Is dit een goede keuze of raden jullie mij iets anders aan?

Re: sony dsc H1

Ook nog even zeggen dat ik ook wel es een deftige nachtfoto wil kunnen maken. Op wat moet ik dan juist letten?

Comment

Een goed statief heb je zeker nodig om nachtfoto's te maken...
      Of de H1 een goede keuze is kunnen we moeilijk beoordelen, het is een goede camera maar we weten niet waar jij je camera wil voor gebruiken... wat wil je er voornamelijk mee fotograferen?
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Ik neem altijd foto's waarop lichtinvallen altijd wat specialer zijn.. ik wil dus zeker een deftige weergave van dat licht. Ik ben ook van plan om veel buiten te fotograferen.
        In verband met nachtfoto's; naar welke camerafunctie's moet ik dan kijken? ik dacht dat het iets was met de sluitertijden.
        Het kan ook zijn dat ik kies voor een canon s2, want deze lijkt me toch wat beter.

Comment

Working...
        X