Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginnersvragen:Dynax 7d vs Dynax 5d vs EOS 350d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Beginnersvragenynax 7d vs Dynax 5d vs EOS 350d

Oorspronkelijk geplaatst door Muizen
    Wanneer je de D7 met kitlens (28-100) koopt betaal je voor die lens slechts ca. 100€ meer (lijkt aantrekkelijk) Welke lens zou dan bij die 28-100 goed passen?
    Dank voor advies!
    Nooit de 28-100 kopen, de prijs zou al een waarshuwing moeten zijn.

Die lens is bagger en zal je vermoedelijk nooit gebruiken en als je hem gebruikt ben je niet tevreden.

De kwaliteit van je foto's hang meer af van je lens dan van je camera.

heb ook de overstap overwogen, maar vind de body/"grip" (7D) wat aan de kleine kant
    Pardon. Ik denk dat de 7D een van de grootste camera's is.

Als die nog te klein is
    The Graphical Gnome
    http://gnomedome.xs4all.nl
    Minolta Camera's : Dynax 7D, A2, Dynax 700si, Dynax 7000i,
    Minolta Lenzen: 17-35, 28-80, 100-300, 500 Spiegel,
    Minolta DiMAGE Scan Elite 5400,
    LowePro Reporter 500

Comment

Z900 bedoelt de 10d, die is net ietsje groter dan de 7D.

Comment

Tom:
        Dank voor je terecht advies! Geen KM 28-100.

Op grond van de technische kwaliteiten van de 7D en gesteund door het advies van mijn vriend (forumlid) Jan van Ginkel, professioneel hobby-fotograaf, naast de zeer positieve commentaren m.b.t. de 7D in de intern. pers, forums, reviews en testrapporten, heb ik besloten de Dynax 7D met Tamron 18-200 en KM 28-75 aan te schaffen.

Het lijkt er op dat Canon en Nikon er in 7D een geduchte concurrent hebben bijgekregen. Hopelijk zal dit er ook toe leiden dat de Canon/Nikon dominantie in dit forum zal verminderen dank zij de 7D.
        Harry Briels

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Muizen
          Tom:
          Dank voor je terecht advies! Geen KM 28-100.

Op grond van de technische kwaliteiten van de 7D en gesteund door het advies van mijn vriend (forumlid) Jan van Ginkel, professioneel hobby-fotograaf, naast de zeer positieve commentaren m.b.t. de 7D in de intern. pers, forums, reviews en testrapporten, heb ik besloten de Dynax 7D met Tamron 18-200 en KM 28-75 aan te schaffen.

Het lijkt er op dat Canon en Nikon er in 7D een geduchte concurrent hebben bijgekregen. Hopelijk zal dit er ook toe leiden dat de Canon/Nikon dominantie in dit forum zal verminderen dank zij de 7D.
          Ik denk volgende maand de Minolta 5D ,met Sigma 18-50 mm/EX F2.8 DC ,met sigma 70 - 300 f4.0-5.6 apo makro super II sigma AF, en dan .....is mijn geld op.
          Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
          Web-Albums

Comment

Working...
          X