Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

OlympusE-300

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: OlympusE-300

Zeg Marcfoto.
    Ik kwam na lang zoeken deze topic tegen.

Ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo nieuwsgierig waar jij tegenwoordig mee fotografeert.

Groeten,
    Bart

(Ps ik durf te zeggen dat ik naast mijn Olympus spul nu ook een Pentax IST D heb gekocht, tweedehands natuurlijk. Momenteel staan er erg leuke camera's voor niks tweedehands te koop)

(Ps 2 Voor mensen die aanstoot nemen aan een topic die zo oud is. Soms kan het erg humoristisch te zijn om heeeeel oude topics een schopje naar boven te geven. En... na enkele dagen is die toch weer gezakt hè.. Stoor je er dan maar niet aan)

Comment

Hoi Bart,

vandaag een tweedehandse E-330 met pancake (25mm) gaan ophalen. De eerste indruk is alvast positief. Nu nog zien wat er uitkomt...
      http://www.digifotofreak.nl

Comment

Hoi Marc,

Veel plezier ermee.... Waarschijnlijk ook een koopje.. Toestel kostte bij de introductie zo ruim 1000 euro. Ben vooral benieuwd hoe de 14-150 je gaat bevallen...
        Ondertussen stoei ik met de IST D en met een goeie lens erop, presteert het toestel voor een 6 Mpxl camera heel goed. Ik heb al leuke afdrukken van foto's van Bram gemaakt.

Groeten,
        Bart

Comment

Working...
        X