Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D50

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D50

    Heeft er al iemand ervaring met de nikon D50 en zo ja post eens enkele foto's als het kan?
    Nikon D90

  • #2
    Re: D50

    Nog niemand een D50
    Nikon D90

    Comment


    • #3
      Re: D50

      Oorspronkelijk geplaatst door kerkuil
      Nog niemand een D50

      Ja ik heb een zwarte en een zilveren in mijn collectie. Maakt perfecte beelden.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Re: D50

        Heb een D50 sinds enkele dagen en gisteren de kitlens 18-55mm gaan afhalen.
        Schitterende combinatie van stevigheid, lichtheid en goed in de hand liggend.
        De eerste foto's op een barbecue die ik zaterdag schoot waren met een geleende Tamromzoom. De resultaten publiceer ik nog vandaag, wel kan ik al vertellen dat er standaard een zeer lichte overbelichting (1/3 LW) blijkt hetgeen bevestigd werd in de inmiddels eerste reviews. Ik ga wat foto's verzamelen en publiceren.
        Herman
        Herman
        Nikon D50 18-55mm DX

        Comment


        • #5
          Re: D50

          Oorspronkelijk geplaatst door U9307
          Heb een D50 sinds enkele dagen en gisteren de kitlens 18-55mm gaan afhalen.
          Schitterende combinatie van stevigheid, lichtheid en goed in de hand liggend.
          De eerste foto's op een barbecue die ik zaterdag schoot waren met een geleende Tamromzoom. De resultaten publiceer ik nog vandaag, wel kan ik al vertellen dat er standaard een zeer lichte overbelichting (1/3 LW) blijkt hetgeen bevestigd werd in de inmiddels eerste reviews. Ik ga wat foto's verzamelen en publiceren.
          Herman
          Bedankt op voorhand,ik zit er ook op te wachten.
          Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
          Web-Albums

          Comment

          Working...
          X