Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon D30

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon D30

Tis het eerste dat ik daar van hoor ivm die voig(h)tlander, dus hoop dat hier iemand licht in de duisternis kan brengen

Zo'n grip kost wel wat, dus je hebt de body voor zo'n slordige € 500 ... niet slecht zou ik zeggen (en dan reken ik de lens nog niet mee hé), tenzij er al honderdduizenden foto's mee gemaakt zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peerke
      Ik kan een Canon D60 kopen met:
      - een voightlander 19-35 1:3,5-4,5
      - batterijgrip
      - memorykaart 256 Mb

voor 650 euro.

Is dit een redelijke prijs???????
      Een Canon D60 in normale toestand heeft een waarde van 500 euro. Voor 650 euro kan je een 10D kopen maar dan zonder de extras.
      En zoals reeds gezegd is: de autofocus van een D30 of een D60 is nauwkeuriger dan de autofocus van een 10D.
      Wat de waarde van de lens is kan ik niet beoordelen. Is dit een auto focus lens ?

Jan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D
        Een Canon D60 in normale toestand heeft een waarde van 500 euro. Voor 650 euro kan je een 10D kopen maar dan zonder de extras.
        En zoals reeds gezegd is: de autofocus van een D30 of een D60 is nauwkeuriger dan de autofocus van een 10D.
        Wat de waarde van de lens is kan ik niet beoordelen. Is dit een auto focus lens ?

Jan.
        Ik weet niet of het een auto focus is, ik ken de lens daarvoor niet goed genoeg.
        Kan iemand misschien iets meer vertellen over de lens??
        Groeten,
        Peerke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peerke
          Ik weet niet of het een auto focus is, ik ken de lens daarvoor niet goed genoeg.
          Kan iemand misschien iets meer vertellen over de lens??
          Als het deze is, dan is het in elk geval een AF-lens... Nieuwprijs schijnbaar rond de €240 voor Canon...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

Comment

http://www.macrolux.nl/

Dit blijkt de partner te zijn van Voigtlaender voor B & NL, maar ze verdelen blijkbaar alles behalve hun lenzen

Maar als je op deze site dan weer bij Cosina AF gaat kijken dan lijken die lenzen verdacht veel op die van ... jaja, voigtlaender??
            Last edited by Tony smeT; 30 juni 2005, 14:48.

Comment

Working...
            X