Re: Wie brengt de eerste DSLR voor 498,- Euro inclusief 21% btw ?
Kan eigenlijk alléén maar dit bedenken: status, show
Heel wat mensen ontlenen nog steeds een stuk status aan het feit dat hun camera groter is dan die van de rest
Was op de open dagen van de KLU in Gilze-Rijen en daar zie je iedereen kijken naar wat een ander heeft
best wel grappig trouwens
Persoonlijk heb ik alléén gelet op de Bigma en de EF 100-400 omdat ik één van beide aan wil schaffen en eens wilde zien hoe handelbaar ze zijn. Maar bij Canon geldt wit toch wel als statussymbool geloof ik
Dus een DSLR like met witte lens ....

En wat de compactjes betreft, ik heb nog steeds een Canon G5 die ik met heel veel plezier gebruik. Het is klein, handig en éénvoudig te gebruiken
Absoluut geen reden om je voor te schamen, misschien wel het tegendeel, de foto's die die toestellen kunnen maken zijn echt niet misselijk. Een DSLR heeft bij bepaalde fotografie voordelen, maar niet bij alles.
Oorspronkelijk geplaatst door theokus

Heel wat mensen ontlenen nog steeds een stuk status aan het feit dat hun camera groter is dan die van de rest

Persoonlijk heb ik alléén gelet op de Bigma en de EF 100-400 omdat ik één van beide aan wil schaffen en eens wilde zien hoe handelbaar ze zijn. Maar bij Canon geldt wit toch wel als statussymbool geloof ik

En wat de compactjes betreft, ik heb nog steeds een Canon G5 die ik met heel veel plezier gebruik. Het is klein, handig en éénvoudig te gebruiken

Comment