Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stof brandt in sensor

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Stof brandt in sensor

    Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D
    Een veel groter probleem lijkt mij dat de kleurpigmenten rood, groen en blauw die voor de sensor zitten aan een continu tempo blijven degraderen.

    Als je te lang wacht om je digitale fototoestel tweedehands te verkopen, dan kan je alleen nog zwart-wit opnames maken.



    Jan.
    das dus wel nie voor mee te zeveren hee!
    die ccd techniek van nikon is daar keislecht voor.
    als u blauw op is moogde al direct naar den importeurgaan voor een ervanging van het hele kleuren boeltje: kostprijs €200

    khad maar beter een canon met een cmos gekocht waarbij ik pigment per pigment kan vervangen

    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #17
      Re: Stof brandt in sensor

      Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
      khad maar beter een canon met een cmos gekocht waarbij ik pigment per pigment kan vervangen

      Da kost bij canon ook zoveel zenne. Het kleinste bedrag dat ik op de reparatiekaart van etbass vond was iets van 150€ dus...
      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

      Comment


      • #18
        Re: Stof brandt in sensor

        Als het stof is van een hoogoven dan wel denk ik !
        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

        Comment


        • #19
          Re: Stof brandt in sensor

          Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
          Ik denk persoonlijk dat al dat stof in de sensor overroepen is. Ik heb met mijn beide D70's in totaal 8000 foto's getrokken, en vele malen van lens verwisseld.
          Stof heb ik nog niet gezien. Je moet natuurlijk uitkijken hoe en waar je van lens verandert
          Op rallycross gebied moet ik dit dan toch even tegen spreken
          Ik heb er wel vaak last van, nuja ik verwissel bijna niet meer wanneer ik daar aankom. O.w.v. het opvielgende stof
          Autosport Fotografie @ fastfotos.be

          Comment

          Working...
          X