Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS 1 tweedehands: doen of niet?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• EOS 1 tweedehands: doen of niet?

Hallo,

Ik kan een Canon EOS 1 kopen voor 350 euro, maar eigenlijk wou ik in Duitsland de EOS 30V Q Date kopen voor 440 euro nieuw. Dat is die met ooggestuurde focus en dat model zou één van de snelste binnen zijn klasse zijn.

Maar nu krijg ik dus die aanbieding voor die EOS 1. 't Is wel een EOS 1 en niet 1V of 1 en nog iets, dus ik weet wel niet hoe oud dat model is en hoeveel die nu nog waard zijn.

Wat is jullie mening? Gaan voor de nieuwe snelle semipro 30V Q Date of voor de oudere EOS 1.

Damn! Ik denk er net aan... Dit is een forum voor digitale fotografen. En dat ben ik in de eerste plaats ook, maar nu wil ik toch ook een analoge camera. Er zullen wel mensen zijn die me kunnen helpen zeker?

Bedankt! Evi.
    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

Re: EOS 1 tweedehands: doen of niet?

ik werk digitaal....en nog een beetje analoog

een eos & voor die prijs.....echt goedkoop....misschien heeft ie 150.000 opnames gemaakt of heeft ie een ander probleem

de meeste eossen 1 gaan hier in brussel van de hand vanaf 55O of 600€

ik weet een eos 1v....ALS nieuw voor 1300€

ik maak mezelf de bedenking.......hoeveel ga ik nog analoog werken...zeker géén 100.000 opnames....laat staan 10.000

dan denk ik dat ik ga voor een nieuwe eos33...MET garantie !!!

Comment

Evi, het is altijd belangrijk te weten van wie die camera's was...
      wie de vorige eigenaar is/was.

Is die camera gebruikt door een pro dan kan het goed zijn dat het
      binnenwerk (sluiter ed.) zo goed als "op" is.

Praten over centen is niet zo'n dankbaar onderwerp maar anders
      zou ik een nieuwe camera kopen hoor.

Ofwel "sparen" voor een beetje DSLR
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Evi
        en als je op www.fotobeurs.com gaat kijken zal je een boel canonmateriaal tweedehands vinden

oa een eos3 met grip voor 450€

mvg

Comment

Ik heb al een digitale camera, een 300D. Volgend weekend koop ik een 2dehands 10D, jipie. Maar ik wil ook een analoge camera, want hoe cool zijn zelf ontwikkelde en afgedrukte zwart-wit foto's?!
          www.focusfotografie.be
          www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Evi Wilmus
            Ik heb al een digitale camera, een 300D. Volgend weekend koop ik een 2dehands 10D, jipie. Maar ik wil ook een analoge camera, want hoe cool zijn zelf ontwikkelde en afgedrukte zwart-wit foto's?!
            Heel cool
            "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Working...
            X